Współpraca koordynatora z księgowością gwarantuje powodzenie projektu
Autor: Peda Marek
Wydawca: Wiedza i Praktyka
Sprawne zarządzanie budżetem to ? obok realizacji wszystkich zaplanowanych działań w projekcie ? gwarancja przeprowadzenia z sukcesem projektu, osiągniecie zamierzonych celów i otrzymanie planowanych skutków działań. Opiera się przede wszystkim na regularnej współpracy pomiędzy koordynatorem a księgowością organizacji na wszystkich etapach realizacji projektu.
Sprawne zarządzanie budżetem to ? obok realizacji wszystkich zaplanowanych działań w projekcie ? gwarancja przeprowadzenia z sukcesem projektu, osiągniecie zamierzonych celów i otrzymanie planowanych skutków działań. Opiera się przede wszystkim na regularnej współpracy pomiędzy koordynatorem a księgowością organizacji na wszystkich etapach realizacji projektu. Od płynnego przepływu informacji, dokumentacji oraz środków finansowych zależy powodzenie całego projektu.
Dodatkowe informacje
Komentarze i rencenzje
Brak ocen, komentarzy i recenzji.
Chcesz dodać komentarz lub ocenę?
Aby dodawać komentarze i oceny, musisz być zalogowany.