Rynek i marketing w pigułce

Rynek i marketing w pigułce

Autor: Tadeusz Wojciechowski

Wydawca: Placet

W licznych dyskusjach ze studentami ? zwłaszcza studiów niestacjonarnych ? odniosłem wrażenie, że odczuwają oni brak pozycji, której nie muszą studiować ?od początku do końca?, w której względnie szybko znaleźć mogą wyjaśnienie konkretnego tematu i informacje o źródłach umożliwiających ewentualne dalsze poszukiwania odpowiedzi na ?gnębiące? ich pytanie.

Gdzie kupić książkę, ebook, audiobook? Epub, Mobi, PDF, MP3

W licznych dyskusjach ze studentami ? zwłaszcza studiów niestacjonarnych ? odniosłem wrażenie, że odczuwają oni brak pozycji, której nie muszą studiować ?od początku do końca?, w której względnie szybko znaleźć mogą wyjaśnienie konkretnego tematu i informacje o źródłach umożliwiających ewentualne dalsze poszukiwania odpowiedzi na ?gnębiące? ich pytanie. Pracujący już studenci mają bowiem najczęściej własne obserwacje i doświadczenia m.in. z dziedziny marketingu. Selektywnie poszukują więc wyjaśnień uzupełniających ich zasoby wiedzy, dotyczących tych zagadnień, pojęć czy instrumentów, które nie są im znane, lub co do których mają wątpliwości. Ta książka ma właśnie odpowiedzieć na ich zapotrzebowanie, a wybrane przeze mnie ?bloki tematyczne? odpowiadają podstawom wiedzy marketingowej i ? mam nadzieję ? ułatwią znalezienie i zrozumienie konkretnego tematu.

Dodatkowe informacje

Biznes i finanse
7 kwietnia 2016
0
Rynek i marketing w pigułce
9788374880725

Komentarze i rencenzje

Brak ocen, komentarzy i recenzji.

Chcesz dodać komentarz lub ocenę?

Aby dodawać komentarze i oceny, musisz być zalogowany.