Ochrona danych osobowych w marketingu internetowym po zmianie przepisów

Ochrona danych osobowych w marketingu internetowym po zmianie przepisów

Autor: Kołodziej Maciej

Wydawca: Wiedza i Praktyka

?Ochrona danych osobowych w marketingu internetowym po zmianie przepisów? to publikacja, która przeprowadzi czytelnika przez kolejne etapy planowania działań marketingowych w Internecie zgodnie z przepisami o ochronie danych osobowych. Zamieszczone na końcu publikacji akty prawne pozwolą na bieżąco śledzić omawiane przez autora zagadnienia.

Gdzie kupić książkę, ebook, audiobook? Epub, Mobi, PDF, MP3

?Ochrona danych osobowych w marketingu internetowym po zmianie przepisów? to publikacja, która przeprowadzi czytelnika przez kolejne etapy planowania działań marketingowych w Internecie zgodnie z przepisami o ochronie danych osobowych. Zamieszczone na końcu publikacji akty prawne pozwolą na bieżąco śledzić omawiane przez autora zagadnienia. Publikacja uwzględnia rewolucyjne zmiany, jakie wprowadzi ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych.

Dodatkowe informacje

Biznes i finanse
26 lutego 2018
0
Ochrona danych osobowych w marketingu internetowym po zmianie przepisów
9788326955884

Komentarze i rencenzje

Brak ocen, komentarzy i recenzji.

Chcesz dodać komentarz lub ocenę?

Aby dodawać komentarze i oceny, musisz być zalogowany.