Monetyzacja Innowacji. Jak projektować i wyceniać produkty i usługi, za które klienci chętnie zapłacą wyższą cenę?

Monetyzacja Innowacji. Jak projektować i wyceniać produkty i usługi, za które klienci chętnie zapłacą wyższą cenę?

Autorzy: Madhavan Ramanujam , Georg Tacke

Wydawca: ICAN Institute

ZAPROJEKTOWAĆ, STWORZYĆ, ZAREKLAMOWAĆ, WYCENIĆ! BY ODNIEŚĆ FINANSOWY SUKCES, MUSISZ ODWRÓCIĆ TEN PROCES! Na niezwykle konkurencyjnych rynkach innowacje przestały być dla firm kwestią wyboru, a stały się konieczne do przetrwania. Niestety, niemal trzy na cztery nowe produkty lub usługi nie osiągają zakładanych przychodów czy zysków, a wiele z nich kończy się totalną klęską finansową.

Gdzie kupić książkę, ebook, audiobook? Epub, Mobi, PDF, MP3

ZAPROJEKTOWAĆ, STWORZYĆ, ZAREKLAMOWAĆ, WYCENIĆ!
BY ODNIEŚĆ FINANSOWY SUKCES, MUSISZ ODWRÓCIĆ TEN PROCES!

Na niezwykle konkurencyjnych rynkach innowacje przestały być dla firm kwestią wyboru, a stały się konieczne do przetrwania. Niestety, niemal trzy na cztery nowe produkty lub usługi nie osiągają zakładanych przychodów czy zysków, a wiele z nich kończy się totalną klęską finansową. Czy istnieje sposób, by skutecznie przekuwać nowe pomysły w intratny biznes?

Eksperci Simon-Kucher & Partners już od ponad 30 lat pomagają w tym organizacjom na całym świecie, dzięki czemu odkryli sekret najbardziej udanych innowacji. Ich zdaniem trzeba odwrócić tradycyjny proces rozwoju produktów. Przekonują: zamiast projektować, tworzyć, reklamować i wyceniać ? skup się od początku na cenie, by wokół niej projektować i budować produktyoraz usługi.

Niestety, większość firm decyzje związane z marketingiem i ustaleniem ceny odkłada na sam koniec procesu innowacji, kiedy nowa oferta jest już gotowa. Skazuje się w ten sposób na brak jakiejkolwiek pewności, czy innowacja przyniesie zyski i czy klienci wydadzą na nią swoje pieniądze. Ty możesz uniknąć tej sytuacji i odzyskać kontrolę nad procesem innowacji!

Sięgnij po książkę, dzięki której Twoje produkty i usługi odniosą finansowy sukces, ponieważ klienci chętnie za nie zapłacą:

Poznaj unikalne ramowe podejście do innowacji opracowane i przetestowane przez ekspertów Simon-Kucher & Partners.
Odwróć tradycyjny proces innowacji w swojej firmie i zacznij projektować produkty lub usługi, bazując na ich cenie.
Poznaj cenne lekcje projektowania i rozwijania oferty na przykładach takich firm jak LinkedIn, Porsche, Swarovski.
Zamiast zgadywać ? precyzyjnie ustalaj ceny nowych produktów i usług, zanim je szczegółowo zaprojektujesz.
Rozpracuj przyczyny porażek większości nowych przedsięwzięć produktowych i dowiedz się, jak ich skutecznie unikać.

Dodatkowe informacje

Biznes i finanse
1 stycznia 2017
0
Monetyzacja Innowacji. Jak projektować i wyceniać produkty i usługi, za które klienci chętnie zapłacą wyższą cenę?
9788363662820

Komentarze i rencenzje

Brak ocen, komentarzy i recenzji.

Chcesz dodać komentarz lub ocenę?

Aby dodawać komentarze i oceny, musisz być zalogowany.