Komunikowanie zmiany
Autor: Świderska Lidia
Wydawca: Wiedza i Praktyka
Planując jakąkolwiek zmianę, trzeba od początku myśleć o jej komunikacji. Rolą działów personalnych i komunikacji jest uświadomienie, że zmiana nie dotyczy tylko procesów, ale wpływa także na ludzi i kulturę organizacji. Zbyt często bowiem zespoły projektowe, złożone z ekspertów w swoich dziedzinach, skupiają się na strukturach i procesach, odkładając strategię i plan komunikacji na potem.
Planując jakąkolwiek zmianę, trzeba od początku myśleć o jej komunikacji. Rolą działów personalnych i komunikacji jest uświadomienie, że zmiana nie dotyczy tylko procesów, ale wpływa także na ludzi i kulturę organizacji. Zbyt często bowiem zespoły projektowe, złożone z ekspertów w swoich dziedzinach, skupiają się na strukturach i procesach, odkładając strategię i plan komunikacji na potem. A należy się za nie zabrać już na początku.
Dodatkowe informacje
Komentarze i rencenzje
Brak ocen, komentarzy i recenzji.
Chcesz dodać komentarz lub ocenę?
Aby dodawać komentarze i oceny, musisz być zalogowany.