Innowacje w Gospodarce ZARZĄDZANIE- MARKETING- LOGISTYKA

Innowacje w Gospodarce ZARZĄDZANIE- MARKETING- LOGISTYKA

Autorzy: Waliczek Ewa , Marcin Król , Dyrkacz Robert

Wydawca: Wydawnictwo Naukowe Sophia

Wprowadzenie na rynek nowego produktu to proces długotrwały i wymagający szczegółowego zaplanowania działań. Poszukiwanie pomysłu na nowy produkt powinno być poprzedzone przeprowadzeniem profesjonalnej segmentacji rynku. Pozwoli ona zawęzić obszar poszukiwań i skupić się na oczekiwaniach konkretnej grupy przyszłych nabywców.

Gdzie kupić książkę, ebook, audiobook? Epub, Mobi, PDF, MP3

Wprowadzenie na rynek nowego produktu to proces długotrwały i wymagający szczegółowego zaplanowania działań. Poszukiwanie pomysłu na nowy produkt powinno być  poprzedzone przeprowadzeniem profesjonalnej segmentacji rynku. Pozwoli ona zawęzić obszar poszukiwań i skupić się na oczekiwaniach konkretnej grupy przyszłych nabywców. Przy poszukiwaniu pomysłów dobrymi propozycjami mogą okazać się  początkowo  nieracjonalne rozwiązania. Jak twierdzą ?najwięksi?, natchnienie i wyobraźnia dostarczają  pomysłów, które rewolucjonizują dziedziny życia i zmieniają nasze podejście do innowacji. Innowacja musi objąć znaczące ulepszenia parametrów technicznych, komponentów  i materiałów oraz funkcjonalności. Innowacja produktowa może polegać na rozszerzeniu struktury asortymentowej o nowy produkt. Produkt nowy pod względem technologicznym jest to produkt, którego cechy technologiczne lub przeznaczenie różnią się znacząco  od uprzednio wytwarzanych. Innowacje tego typu mogą wiązać się z całkowicie nowymi technologiami, opierać się na połączeniu istniejących technologii w nowych zastosowaniach lub też na wykorzystaniu nowej wiedzy.

Dodatkowe informacje

Biznes i finanse
18 stycznia 2017
0
Innowacje w Gospodarce ZARZĄDZANIE- MARKETING- LOGISTYKA
9788365357618

Komentarze i rencenzje

Brak ocen, komentarzy i recenzji.

Chcesz dodać komentarz lub ocenę?

Aby dodawać komentarze i oceny, musisz być zalogowany.