Jak pisać, żeby chcieli czytać (i kupować). Copywriting & Webwriting

Teksty informacyjne i reklamowe rządzą się swoimi prawami.Większość zasad dotyczących stylu, które poznałeś w szkole, nie sprawdza się w komunikatach biznesowych.Dziś piszemy już inaczej, bo czytamy też inaczej.

Teksty, które łatwo się pisze, trudno się czyta.I na odwrót.

  • Autor: Artur Jabłoński
  • Ilość stron: 168
  • Wydawnictwo: One Press
  • Numer ISBN: 978-83-283-9182-6
  • Data wydania: 2022-03-30

Teksty informacyjne i reklamowe rządzą się swoimi prawami. Większość zasad dotyczących stylu, które poznałeś w szkole, nie sprawdza się w komunikatach biznesowych. Dziś piszemy już inaczej, bo czytamy też inaczej.

Teksty, które łatwo się pisze, trudno się czyta. I na odwrót. Dlatego ta książka jest o trudnym pisaniu. O tworzeniu komunikatów, które sprzedają. Przekonują do działania. Skutecznie informują.

Dowiesz się z niej:

  • Jak ludzie przyswajają teksty, także reklamowe i w internecie
  • Że forma bywa często ważniejsza od treści (naprawdę!)
  • Jak pisać skutecznie i przystępnie dla odbiorcy
  • Jakie są konkretne rozwiązania, schematy i gotowe do wdrożenia przykłady efektywnych tekstów reklamowych
  • SKU: 9788328391826
    Kategoria:

    Oceny czytelników

    Ta publikacja nie ma jeszcze ocen.

    Dodaj pierwszą recenzję “Jak pisać, żeby chcieli czytać (i kupować). Copywriting & Webwriting”

    Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *