Sprzedając zmianę

Sprzedając zmianę

Autor: Brett Clay

Wydawca: Studio Emka

W czasach globalizacji i Internetu sprzedawcom grozi marginalizacja.Tradycyjne podejście polegające na sprzedawaniu rozwiązań problemów, już nie wytrzymuje próby czasu. Aby przetrwać, sprzedawcy muszą stać się agentami zmiany pomagającymi klientom nie tylko radzić sobie z trudnościami, ale nade wszystko osiągać zamierzone cele.

Gdzie kupić książkę, ebook, audiobook? Epub, Mobi, PDF, MP3

W czasach globalizacji i Internetu sprzedawcom grozi marginalizacja.
Tradycyjne podejście polegające na sprzedawaniu rozwiązań problemów, już nie wytrzymuje próby czasu. Aby przetrwać, sprzedawcy muszą stać się agentami zmiany pomagającymi klientom nie tylko radzić sobie z trudnościami, ale nade wszystko osiągać zamierzone cele.
To nowe ukierunkowane na zmianę podejście jest kolejnym krokiem w ewolucji sprzedaży, które pozwoli stworzyć głębsze, przynoszące większe zyski związki z klientami.
W dzisiejszym świecie zmiana stanowi imperatyw. Aby odnieść sukces w biznesie XXI wieku, sprzedawcy i ich firmy muszą nie tylko przystosować się do zmian, ale kierować nini, uzyskując dla swoich klientów realne korzyści.
Podczas dwudziestu lat pracy ? ostatnio dla Microsoftu ? Brett Clay zebrał kompletne informacje pozwalające sprzedawcom zorientowanym na zmianę odnaleźć klucz do sprawnego działania w nowej rzeczywistości.
Kto przeczyta ?Sprzedając zmianę? ten dowie się, jak:
zwiększyć swój dochód i zysk
osiągnąć i utrzymać wyższe marże
stać się dla swoich klientów strategicznym źródłem
pokonać konkurentów
aktywnie tworzyć wartość i być zaufanym doradcą
tworzyć silne, długoterminowe związki z klientami

Dodatkowe informacje

Rozwój osobisty
1 stycznia 2012
277
Sprzedając zmianę
978-83-63773-03-8
Miękka
1

Komentarze i rencenzje

Brak ocen, komentarzy i recenzji.

Chcesz dodać komentarz lub ocenę?

Aby dodawać komentarze i oceny, musisz być zalogowany.