Marka kobiety w biznesie. Etykieta i wizerunek
Autor: Renata Wrona
Wydawca: Studio Suite77
Ta książka pomoże Ci zbudować markę osobistą, która: - będzie prawdziwa, naturalna, spójna i przekonująca; - wykreuje Twój wizerunek jako osoby profesjonalnej i godnej zaufania; - wzmocni poczucie twojej wartości; - podkreśli Twoją wyjątkowość. Marka kobiety w biznesie.
Ta książka pomoże Ci zbudować markę osobistą, która:
- będzie prawdziwa, naturalna, spójna i przekonująca;
- wykreuje Twój wizerunek jako osoby profesjonalnej i godnej zaufania;
- wzmocni poczucie twojej wartości;
- podkreśli Twoją wyjątkowość.
Marka kobiety w biznesie. Etykieta i wizerunek - nowa książka Renaty Wrony to przewodnik po etykiecie i wizerunku kobiety w biznesie, który pomaga sprawnie przejść przez biznesowy savoir vivre. Podpowiada jak czuć się pewnie i wyglądać odpowiednio do sytuacji oraz jak podkreślać swój profesjonalizm nie pozbywając się przy tym kobiecości.
Dodatkowe informacje
Komentarze i rencenzje
Brak ocen, komentarzy i recenzji.
Chcesz dodać komentarz lub ocenę?
Aby dodawać komentarze i oceny, musisz być zalogowany.