Etykieta biznesu, czyli międzynarodowy język kurtuazji

Etykieta biznesu, czyli międzynarodowy język kurtuazji

Autor: Irena Kamińska-Radomska

Wydawca: Studio Emka

Wydanie drugie, poprawione i uzupełnione Kiedy weszłam do studia radiowego, prowadzący audycję zapytał mnie, o czym dzisiaj będziemy rozmawiali. Odpowiedziałam: ?O zupie?. Dziennikarz zdziwił się i dopytał: ?Przez pół godziny??. Odpowiedziałam: jak zwykle nie zdążymy wyczerpać tematu.

Gdzie kupić książkę, ebook, audiobook? Epub, Mobi, PDF, MP3

Wydanie drugie, poprawione i uzupełnione

Kiedy weszłam do studia radiowego, prowadzący audycję zapytał mnie, o czym dzisiaj będziemy rozmawiali. Odpowiedziałam: ?O zupie?. Dziennikarz zdziwił się i dopytał: ?Przez pół godziny??.

Odpowiedziałam: jak zwykle nie zdążymy wyczerpać tematu.

Prowadzący jeszcze bardziej się zdziwił, ale było, jak przypuszczałam.

Nie dało się odpowiedzieć na wszystkie pytania słuchaczy związane z zupą. I oczywiście nie rozmawialiśmy o różnych przepisach kulinarnych, tylko o zasadach etykiety.

Przecież inaczej się je zupę czystą i zawiesistą. Inaczej krem z jarzyn i zwykłą jarzynową.

Potem trzeba było rozwikłać dylematy związane z łyżką - gdzie ją odłożyć w trakcie jedzenia i po zjedzeniu zupy, a jak ją wkładać do buzi: czy przodem, czy może bokiem.

Trzeba było też wspomnieć o zupie już wyporcjowanej i o takiej, którą podaje się w wazie.

Ktoś mógłby powiedzieć, że życie przed audycją wydawało się takie proste.

Drodzy Czytelnicy, i po audycji, i po lekturze tej książki będzie dopiero łatwe. I w dodatku przyjemne.

Dodatkowe informacje

Rozwój osobisty
1 stycznia 2020
212
Etykieta biznesu, czyli międzynarodowy język kurtuazji
978-83-66142-55-8
Miękka
2

Komentarze i rencenzje

Brak ocen, komentarzy i recenzji.

Chcesz dodać komentarz lub ocenę?

Aby dodawać komentarze i oceny, musisz być zalogowany.