Co klient chce ci powiedzieć

Co klient chce ci powiedzieć

Autor: Ram Charan

Wydawca: MT Biznes

Coraz częściej proces sprzedaży staje się wojną o ceny ? frustrującą i nieprzyjemną walką, która zabija całą związaną ze sprzedażą przyjemność.Można jednak myśleć o sprzedaży w lepszy sposób, jak podpowiada Ram Charan, znany z wyjaśniania i rozwiązywania trudnych problemów biznesowych.

Gdzie kupić książkę, ebook, audiobook? Epub, Mobi, PDF, MP3

Coraz częściej proces sprzedaży staje się wojną o ceny ? frustrującą i nieprzyjemną walką, która zabija całą związaną ze sprzedażą przyjemność.Można jednak myśleć o sprzedaży w lepszy sposób, jak podpowiada Ram Charan, znany z wyjaśniania i rozwiązywania trudnych problemów biznesowych. Co chce ci powiedzieć klient? Chce, żebyś wiedział, na czym polega jego działalność i pomógł mu w jej rozwijaniu. Wydaje się to proste, ale tkwi w tym pewien haczyk: nie da się tego osiągnąć stosując tradycyjne podejście do sprzedaży.Zamiast od swojego produktu lub usługi, zacznij od problemów klienta. Skoncentruj się na tym, żeby zostać jego zaufanym partnerem, kimś, do kogo może się zwrócić w poszukiwaniu twórczych, opłacalnych rozwiązań. Opracujesz je w oparciu o dogłębną znajomość jego wartości, celów, problemów i klientów.

Dodatkowe informacje

Rozwój osobisty
1 stycznia 2009
152
Co klient chce ci powiedzieć
978-83-61040-76-7
Miękka

Komentarze i rencenzje

Brak ocen, komentarzy i recenzji.

Chcesz dodać komentarz lub ocenę?

Aby dodawać komentarze i oceny, musisz być zalogowany.