138

Istnieje przynajmniej 138 powodów, dla których warto przeczytać tę książkę. A każdy z nich może zupełnie odmienić Twoją firmę lub wznieść ją na całkowicie nowy poziom. Każdy z tych powodów to unikalna strategia pozyskiwania klientów, a w konsekwencji zwiększenia dochodów w Twojej firmie. I nie…

  • Autor: Kacper Bisanz;Karol Chojnacki
  • Ilość stron: 535
  • Tytuł oryginału: 138
  • Wydawnictwo: Expertia
  • Numer ISBN: 9788395980336
  • Data wydania: 2021-01-01

Istnieje przynajmniej 138 powodów, dla których warto przeczytać tę książkę. A każdy z nich może zupełnie odmienić Twoją firmę lub wznieść ją na całkowicie nowy poziom.

Każdy z tych powodów to unikalna strategia pozyskiwania klientów, a w konsekwencji zwiększenia dochodów w Twojej firmie. I nie jest to chwyt marketingowy, ponieważ WSZYSTKIE sposoby opisane w książce zostały przez nas przetestowane. Co więcej, większość z nich, to nasze autorskie metody, których nie poznasz nigdzie indziej.

SKU: 9788395980336
Kategoria:
Tags:, , ,

Oceny czytelników

1-5 z1 ocena

  • Patrycja Łukaszyk

    „138” to zbiór metod i sposobów na zwiększenie dochodów dla osób prowadzących firmy.

    Karol Chojnacki i Kacper Bisanz dzielą się ogromną dawką bogatej wiedzy sprawdzonej w praktyce, która stanowi prawdziwe kompendium wiedzy dla osób prowadzących firmy – małe i duże, początkujące, jak i doświadczone. Uczą o autorskich strategiach marketingowych, potrzebach klientów, szukaniu dobrego pomysłu na produkt i wprowadzaniu go w życie. A to wszystko uśmiechem na ustach i „ludzkim” podejściem, co było szczególnie ciekawe i wartościowe.

    Nie ma tu „suchej” biznesowej nomenklatury – język jest swojski i przystępny, a kolejne metody tłumaczone w sposób prosty i zrozumiały, często z puszczeniem oczka do czytelnika, czy żartem, co ułatwia zapamiętanie sporo z obszernych treści. Jest to ciekawa lektura nie tylko dla osób które firmę posiadają, lub planują ją otworzyć, ale również jako ciekawostka dla tych „po drugiej stronie” – klientów 🙂

    Przyczepię się tylko, że zdarzały się powtórzenia informacji i trochę za często autoreklama 😉

    Interesująca książka, mimo objętości szybka do przeczytania i z pewnością wartościowa dla przedsiębiorców 🙂

    17 października 2022

Write a Review

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *