Istnieje przynajmniej 138 powodów, dla których warto przeczytać tę książkę. A każdy z nich może zupełnie odmienić Twoją firmę lub wznieść ją na całkowicie nowy poziom.
Każdy z tych powodów to unikalna strategia pozyskiwania klientów, a w konsekwencji zwiększenia dochodów w Twojej firmie. I nie jest to chwyt marketingowy, ponieważ WSZYSTKIE sposoby opisane w książce zostały przez nas przetestowane. Co więcej, większość z nich, to nasze autorskie metody, których nie poznasz nigdzie indziej.
Patrycja Łukaszyk
„138” to zbiór metod i sposobów na zwiększenie dochodów dla osób prowadzących firmy.
Karol Chojnacki i Kacper Bisanz dzielą się ogromną dawką bogatej wiedzy sprawdzonej w praktyce, która stanowi prawdziwe kompendium wiedzy dla osób prowadzących firmy – małe i duże, początkujące, jak i doświadczone. Uczą o autorskich strategiach marketingowych, potrzebach klientów, szukaniu dobrego pomysłu na produkt i wprowadzaniu go w życie. A to wszystko uśmiechem na ustach i „ludzkim” podejściem, co było szczególnie ciekawe i wartościowe.
Nie ma tu „suchej” biznesowej nomenklatury – język jest swojski i przystępny, a kolejne metody tłumaczone w sposób prosty i zrozumiały, często z puszczeniem oczka do czytelnika, czy żartem, co ułatwia zapamiętanie sporo z obszernych treści. Jest to ciekawa lektura nie tylko dla osób które firmę posiadają, lub planują ją otworzyć, ale również jako ciekawostka dla tych „po drugiej stronie” – klientów 🙂
Przyczepię się tylko, że zdarzały się powtórzenia informacji i trochę za często autoreklama 😉
Interesująca książka, mimo objętości szybka do przeczytania i z pewnością wartościowa dla przedsiębiorców 🙂