„Cool Japan” to hasło, pod którym kryje się strategia promocji Japonii poza granicami kraju, prezentująca ją przez pryzmat tego, co interesuje młodych – popkulturę, modę i najnowsze technologie. Przeszło dekadę od wystartowania programu badacze na całym świecie próbują prześledzić jego mechanizmy i efekty. Zastanawiano się nad tym również w Polsce, czego owocem jest niniejsza książka, która śledzi, jakie treści na temat Japonii odczytać można w jej rodzimych produktach popkultury – filmie, muzyce czy komiksie.
Cool Japan. Autoprezentacja Japonii w popkulturze
„Cool Japan” to hasło, pod którym kryje się strategia promocji Japonii poza granicami kraju, prezentująca ją przez pryzmat tego, co interesuje młodych – popkulturę, modę i najnowsze technologie. Przeszło dekadę od wystartowania programu badacze na całym świecie próbują prześledzić jego mechanizmy i efekty. Zastanawiano się…
- Autor: Klaudia Adamowicz;Marcin M. Chojnacki; i inni;Małgorzata Gotowska;Olga Mądrowska;Adrianna Wosińska;zwiń
- Ilość stron: 272
- Wydawnictwo: Kirin
- Numer ISBN: 9788362945573
- Data wydania: 2017-02-24
Oceny czytelników
Ta publikacja nie ma jeszcze ocen.
Dodaj pierwszą recenzję “Cool Japan. Autoprezentacja Japonii w popkulturze”