Nic się nie dzieje, jeśli nikt niczego nie sprzedaje.
Nie ma sukcesu bez wysiłku. Nie istnieją magiczne pigułki i czarodziejskie metody, które pozwolą pójść na łatwiznę i uzyskać spektakularny efekt.
Jest to prawdziwe szczególnie w handlu ? tam nie ma drogi na skróty! Prawdą również jest to, że niezwykle skuteczny sprzedawca nie dysponuje wcale nadprzyrodzonymi mocami. Najczęściej jest ?jedynie? pracowity, pełen entuzjazmu, niezwykle zmotywowany i aktywny.
Fanatycznie poszukuje klientów.
Jednak czyni to w sposób konsekwentny i zrównoważony, wykorzystując odpowiednie kanały sprzedaży dopasowane do sytuacji.
Książka, którą trzymasz w dłoni, nie oferuje rozwiązań łatwych, tylko skuteczne.
To znakomity przewodnik dla handlowców, pełen pomocnych wskazówek. Dowiesz się, w jaki sposób zapełnić lejek sprzedaży, korzystając z metodologii zrównoważonych poszukiwań. Nauczysz się optymalizować takie metody, jak marketing społecznościowy, mailing, cold calling, networking czy polecenia. Zgłębisz tajniki sprzedaży bezpośredniej.
Dowiesz się, jak osiągnąć długotrwały sukces w sprzedaży!
Poznasz:
siedem sposobów myślenia fanatycznych poszukiwaczy klientów
powszechne prawo potrzeby
pięć elementów sprzedaży społecznościowej
pięciostopniowy model gwiaździsty
piramidę poszukiwawczą
?Puste kanały sprzedażowe to zmora sprzedawców i organizacji handlowych.
Książka Jeba Blounta pomoże ci skończyć z odkładaniem rzeczy na później i poprawić twoją wydajność w pracy.
Fanatyczne Poszukiwania to świetna pozycja?.
Anthony Iannarino, autor 17 Elements i The Sales Blog
Jeb Blount jest ekspertem w dziedzinie sprzedaży, a przy tym charyzmatycznym mówcą, wykładowcą i doradcą.
Pomagał zarówno startupom, jak i firmom z listy Fortune 500. Autor niezwykle popularnych książek.
Top Sales Magazine uznał Blounta za jednego z 50 najbardziej wpływowych ludzi w handlu i marketingu, a Forbes ? za jednego z 30 najważniejszych ekspertów w dziedzinie sprzedaży poprzez media społecznościowe.
Dodaj pierwszą recenzję “Fanatyczne poszukiwania klientów. Budowa efektywnych kanałów sprzedaży”