Projektowanie doświadczeń

Dlaczego istotą rzeczy stało się doświadczenie klienta? Jak jest projektowane? Dlaczego w sklepach sprzedaje się wrażenia, a nie tylko produkty? I dlaczego sklepy stały się połączeniem laboratorium, galerii sztuki i placu zabaw? Co wspólnego z projektowaniem doświadczeń mają kurz, kosmos i kaszmir? Co łączy kapsułowe…

  • Autor: Igor Gałązkiewicz
  • Ilość stron: 224
  • Wydawnictwo: Słowa i Myśli
  • Numer ISBN: 9788363566937
  • Data wydania: 2017-12-01

Dlaczego istotą rzeczy stało się doświadczenie klienta? Jak jest projektowane? Dlaczego w sklepach sprzedaje się wrażenia, a nie tylko produkty? I dlaczego sklepy stały się połączeniem laboratorium, galerii sztuki i placu zabaw?

Co wspólnego z projektowaniem doświadczeń mają kurz, kosmos i kaszmir? Co łączy kapsułowe kolekcje i limitowane edycje z masową produkcją?

Dlaczego w dobie najnowszych technologii świat stał się tak nostalgiczny i tęskni za rzemieślniczym kunsztem, esencjonalnymi ideami i autentyzmem?

Czym jest luksus w czasach wszystkiego? I wreszcie ? dlaczego rzecz tkwi w idei?

SKU: 9788363566937
Kategoria:
Tags:, , , , ,

Oceny czytelników

Ta publikacja nie ma jeszcze ocen.

Dodaj pierwszą recenzję “Projektowanie doświadczeń”

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *