Szkicuj, projektuj, wizualizuj – poznaj Blendera w praktyce!
– Poznaj podstawy środowiska Blender i najważniejsze narzędzia
– Naucz się modelować obiekty 3D oraz ustawiać kamery i światła
– Odkryj możliwości renderowania scen i wykorzystania materiałów
Blender to zaawansowany program do modelowania 3D, renderowania, animacji i postprodukcji. Za jego sukcesem stoją potężne możliwości, prosta obsługa, duża częstotliwość aktualizacji oraz fakt, że jest dostępny… zupełnie za darmo, również do zastosowań komercyjnych. Z tej aplikacji korzystają zarówno hobbyści, jak i wielkie studia, a efekty, które można za jej pomocą uzyskać, nie odbiegają od tego, co da się osiągnąć przy użyciu płatnych – i zwykle bardzo drogich – rozwiązań oferowanych przez gigantów branży 3D.
Jeśli zamierzasz wykorzystywać Blendera do projektowania architektonicznego, sięgnij po źródło wiedzy, które przybliży Ci obsługę środowiska, przedstawi sposoby modelowania obiektów, pokaże, jak korzystać z materiałów i tekstur, ustawiać kamery oraz oświetlać i renderować sceny, a także zaprezentuje podstawy tworzenia animacji. Dzięki tej książce poznasz możliwości programu w praktyce i zyskasz solidny fundament, dzięki któremu będziesz mógł rozwijać swoje umiejętności związane z projektowaniem przy użyciu Blendera.
– Instalacja i interfejs środowiska
– Modelowanie obiektów i modyfikatory
– Definiowanie i ustawianie kamer
– Oświetlanie i renderowanie scen
– Stosowanie materiałów i tekstur
– Podstawy animacji
– Opis wtyczek (add-ons) do zastosowań architektonicznych
– Renderowanie za pomocą Blender Internal, Cycles i Freestyle
Z tą książką nauka Blendera to czysta przyjemność!
Dodaj pierwszą recenzję “Blender. Architektura i projektowanie. Wydanie II”