Harvard Business Review. Podręcznik przedsiębiorcy. Wszystko, czego potrzebujesz, żeby założyć i rozwinąć nową firmę.

Jedyny podręcznik, jakiego potrzebujesz, żeby zyskać umiejętności potrzebne przedsiębiorcy. Niezależnie od tego, jaki masz pomysł na biznes i w jakiej branży chcesz działać, Harvard Business Review. Podręcznik przedsiębiorcy to podstawowe źródło wiedzy, które umożliwi ci udany start. Rozpoczęcie niezależnej działalności to zawsze ogromne wyzwanie i…

  • Autor: Opracowanie Zbiorowe
  • Ilość stron: 392
  • Autor tłumaczenia: Bożena Jóźwiak
  • Wydawnictwo: Rebis
  • Numer ISBN: 978-83-8062-322-4
  • Data wydania: 2018-10-04

Jedyny podręcznik, jakiego potrzebujesz, żeby zyskać umiejętności potrzebne przedsiębiorcy.
Niezależnie od tego, jaki masz pomysł na biznes i w jakiej branży chcesz działać, Harvard Business Review. Podręcznik przedsiębiorcy to podstawowe źródło wiedzy, które umożliwi ci udany start.
Rozpoczęcie niezależnej działalności to zawsze ogromne wyzwanie i mnóstwo wątpliwości. Od twojego postępowania zależy, czy twoja firma będzie prosperować, czy upadnie. Musisz zatem poznać sprawdzone podstawy uruchamiania własnej działalności gospodarczej ? od napisania biznesplanu, przez tworzenie atrakcyjnych prezentacji dla inwestorów, po uzyskanie pierwszego kredytu. Warto także wiedzieć, jak sprawdzić swój pomysł, zanim zainwestujesz w niego pieniądze, oraz nauczyć się nie tylko wykorzystywać możliwości biznesowe, ale również je tworzyć.
Książka ta szczegółowo przedstawia wszystkie te zagadnienia oraz wiele innych istotnych kwestii, czerpiąc z zasobów wiedzy praktycznej i teoretycznej zgromadzonych w archiwach 'Harvard Business Review’. Nie rozstawaj się z nią ani na chwilę przez cały okres rozwijania firmy, bo dzięki niej zdecydowanie zwiększysz swoje szanse na sukces w biznesie.
W Harvard Business Review. Podręczniku przedsiębiorcy znajdziesz m.in.:
? proces zakładania firmy – krok po kroku,
? wiadomości na temat pozyskiwania funduszy i finansowania na różnych etapach działalności,
? zwięzłe omówienia najnowszych badań i poglądów na temat przedsiębiorczości, których autorami są tacy eksperci ?Harvard Business Review?, jak Marc Andreessen i Reid Hoffman,
? udoskonalane latami najlepsze praktyki biznesowe,
? historie prawdziwych firm, takich jak Airbnb i eBay.

SKU: 9788380623224
Kategoria:

Oceny czytelników

Ta publikacja nie ma jeszcze ocen.

Dodaj pierwszą recenzję “Harvard Business Review. Podręcznik przedsiębiorcy. Wszystko, czego potrzebujesz, żeby założyć i rozwinąć nową firmę.”

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *