Z recenzji wydawniczej: „Przedłożona do rąk Czytelnika monografia pod redakcją Anny Borzęckiej, Agnieszki Twaróg-Kanus i Romana Walusia pt. „Nauczyciel i uczeń w przestrzeni społecznej” prezentuje narracje wpisane w temat przewodni, których wspólną troską jest zadbanie o przestrzeń edukacyjną podmiotów ją (współ)tworzących. Podjęty przez Autorów dyskurs jest niezwykle ważny w kontekście obecnych przeobrażeń społeczno-kulturowych i zmian oświatowych, lokuje bowiem myślenie o edukacji w kategorii kapitału społecznego uwypuklając wagę sprzęgania jakości działań edukacyjnych z jakością egzystencji. Z poszczególnych tekstów wybrzmiewa nasycenie dbałością o człowieka w perspektywie całożyciowej, której wspólny trzon stanowi upomnienie o wspólnotowość działań w obszarze edukacyjnym. Prezentowana treść adresowana jest do szerokiego grona odbiorców, któremu nieobce jest myślenie o edukacji jako o ?wspólnym dobru? wymagającym szczególnej uwagi”.
Nauczyciel i uczeń w przestrzeni społecznej
Z recenzji wydawniczej: „Przedłożona do rąk Czytelnika monografia pod redakcją Anny Borzęckiej, Agnieszki Twaróg-Kanus i Romana Walusia pt. „Nauczyciel i uczeń w przestrzeni społecznej” prezentuje narracje wpisane w temat przewodni, których wspólną troską jest zadbanie o przestrzeń edukacyjną podmiotów ją (współ)tworzących. Podjęty przez Autorów dyskurs…
- Autor: Anna Borzęcka,Agnieszka Twaróg-Kanus,Roman Waluś
- Ilość stron: 200
- Wydawnictwo: Impuls
- Numer ISBN: 9788380957312
- Data wydania: 2020-11-12
Oceny czytelników
Ta publikacja nie ma jeszcze ocen.
Dodaj pierwszą recenzję “Nauczyciel i uczeń w przestrzeni społecznej”