Harvard Business Review. 10 artykułów, które musisz przeczytać. 2024

Pomysły roku w dziedzinie zarządzania.

Klasyczne koncepcje, ponadczasowe wskazówki, najlepsi teoretycy i praktycy biznesu – wszystko w jednym miejscu

Przeanalizowaliśmy pomysły, spostrzeżenia, koncepcje i najlepsze praktyki biznesowe przedstawione w minionym roku w „Harvard Business Review”, aby wybrać te najbardziej nowatorskie i wpływowe.Książka ta, zawierająca przemyślenia cenionych ekspertów, od Satyi Nadelli z Microsoftu po Lyndę Gratton z London Business School, oraz przykłady firm od Nestlé do TikToka, dostarcza najważniejszą i najbardziej aktualną wiedzę w dziedzinie zarządzania prosto do twoich rąk.

Zainspiruje cię, by:

·przedefiniować role menedżerów w twojej organizacji,

·włączyć cele ESG (środowisko, społeczną odpowiedzialność i ład korporacyjny) do głównego modelu biznesowego firmy,

·czerpać korzyści z różnic pokoleniowych i zachęcać pracowników w różnym wieku do uczenia się od siebie nawzajem,

·ustalić, jakie umiejętności miękkie są niezbędne wyższej kadrze kierowniczej, i je budować.

·mobilizować wszystkich do rozwijania umiejętności potrzebnych przy transformacji cyfrowej.

  • Autor: Opracowanie zbiorowe
  • Ilość stron: 256
  • Autor tłumaczenia: Bożena Jóźwiak
  • Wydawnictwo: Rebis
  • Numer ISBN: 978-83-8338-216-6
  • Data wydania: 2024-09-24

Pomysły roku w dziedzinie zarządzania.

Klasyczne koncepcje, ponadczasowe wskazówki, najlepsi teoretycy i praktycy biznesu – wszystko w jednym miejscu

Przeanalizowaliśmy pomysły, spostrzeżenia, koncepcje i najlepsze praktyki biznesowe przedstawione w minionym roku w „Harvard Business Review”, aby wybrać te najbardziej nowatorskie i wpływowe. Książka ta, zawierająca przemyślenia cenionych ekspertów, od Satyi Nadelli z Microsoftu po Lyndę Gratton z London Business School, oraz przykłady firm od Nestlé do TikToka, dostarcza najważniejszą i najbardziej aktualną wiedzę w dziedzinie zarządzania prosto do twoich rąk.

Zainspiruje cię, by:

·przedefiniować role menedżerów w twojej organizacji,

·włączyć cele ESG (środowisko, społeczną odpowiedzialność i ład korporacyjny) do głównego modelu biznesowego firmy,

·czerpać korzyści z różnic pokoleniowych i zachęcać pracowników w różnym wieku do uczenia się od siebie nawzajem,

·ustalić, jakie umiejętności miękkie są niezbędne wyższej kadrze kierowniczej, i je budować.

·mobilizować wszystkich do rozwijania umiejętności potrzebnych przy transformacji cyfrowej.

SKU: 9788383382166
Kategoria:

Oceny czytelników

Ta publikacja nie ma jeszcze ocen.

Dodaj pierwszą recenzję “Harvard Business Review. 10 artykułów, które musisz przeczytać. 2024”

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *