Roman Wendt
S&OP. Jak elastycznie planować i produkować to, czego chce klient
Praktyczny i zwięzły przewodnik po wdrożeniu i doskonaleniu procesów planowania i prognozowania w firmach właścicielskich średniej wielkości. Autor, Roman Wendt, opierając się na swoich bogatych doświadczeniach, przedstawia sprawdzone rozwiązania, które można wdrożyć w każdej firmie produkcyjnej, niezależnie od jej wielkości i branży.
Dzięki tej książce dowiesz się:
– czym jest S&OP i jak pozwala uzyskać przewagę nad konkurencją,
– jak wyglądają etapy S&OP i czym różnią się od tych stosowanych w dużych korporacjach,
– dlaczego wdrożenia S&OP w firmach właścicielskich średniej wielkości się nie udają i jak temu zaradzić,
– jak wykorzystać i dostosować zamieszczone w książce gotowe szablony narzędzi i rozwiązań, by zadziałały w twojej firmie.
Książka jest przeznaczona dla właścicieli, menedżerów, którzy chcą poprawić efektywność swoich procesów planowania i prognozowania, i dzięki temu uzyskać przewagę nad konkurencją.
Roman Wendt
Ekspert efektywności biznesowej i operacyjnej, praktyk zajmujący się transformacją przedsiębiorstw dzieli się swoimi doświadczeniami, do których należy zaliczyć ponad 40 projektów wdrażania zmian. Interim Manager z ponad 15-letnim doświadczeniem. Orędownik produktywności, dla którego wszystkie narzędzia i działania, choćby najbardziej rozwinięte technologicznie, są tylko drogą do celu, jakim jest efekt i usatysfakcjonowani ludzie, którzy go tworzą.
Najwięcej potencjału dla usprawnień odnajduje, łącząc sprzedaż i oczekiwania klientów ze sprawną realizacją zamówień. Zdobywał doświadczenie, tworząc od podstaw i doprowadzając do pozycji lidera branży swoją firmę usługową B2B (od poziomu start-upu do sprzedaży), a następnie pracując w ogólnopolskiej firmie konsultingowo-wdrożeniowej i realizując własne projekty zmian.
Autor książek z zakresu usprawniania biznesu i wdrażania zmian oraz 2 metodyk biznesowych. Założyciel Stowarzyszenia Interim Managers.
Dodaj pierwszą recenzję “S&OP. Jak elastycznie planować i produkować to, czego chce klient”