Nowe media w komunikacji wewnętrznej uczelni publicznych

Jest to pozycja wręcz obowiązkowa dla wszystkich osób zarządzających uczelniami (nie tylko publicznymi) w Polsce – rektorów, dziekanów, kanclerzy, jak również osób pracujących w działach odpowiedzialnych za komunikację w uczelniach wyższych.Powinna być na każdej półce w gabinetach osób odpowiedzialnych za komunikację wewnętrzną uczelni i zużywać się w szybkim tempie.

Z recenzji Prof. UAM dr hab. Szymona Ossowskiego

  • Autor: Damian Doleciński
  • Ilość stron: 520
  • Wydawnictwo: FNCE
  • Numer ISBN: 978-83-66800-15-1
  • Data wydania: 2021-04-30

Jest to pozycja wręcz obowiązkowa dla wszystkich osób zarządzających uczelniami (nie tylko publicznymi) w Polsce – rektorów, dziekanów, kanclerzy, jak również osób pracujących w działach odpowiedzialnych za komunikację w uczelniach wyższych. Powinna być na każdej półce w gabinetach osób odpowiedzialnych za komunikację wewnętrzną uczelni i zużywać się w szybkim tempie.

Z recenzji Prof. UAM dr hab. Szymona Ossowskiego

SKU: 9788366800151
Kategoria:

Oceny czytelników

Ta publikacja nie ma jeszcze ocen.

Dodaj pierwszą recenzję “Nowe media w komunikacji wewnętrznej uczelni publicznych”

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *