Prezentowana pomoc dydaktyczna skierowana jest do rodziców, terapeutów i pedagogów pracujących z dziećmi z autyzmem. Celem proponowanych zadań jest zwiększenie szybkości i płynności reagowania u najmłodszych. Rozwijanie tego typu kompetencji u dziecka wpłynie pozytywnie na jego rozwój umiejętności komunikowania się.
W teczce znajduje się:
– książeczka z przykładami ćwiczeń;
– zestaw obrazków (270 obrazków ilustrujących 90 pojęć).
Zestaw obrazków w teczce to zbiór podstawowych rzeczowników i czasowników, z którymi dzieci mają styczność na co dzień. Każda ilustracja pojawia się w 3 kopiach. Jest to zabieg celowy mający zwiększyć prawdopodobieństwo generalizacji nabytych umiejętności.
Wskazuję nazywam rozumiem część 1
Prezentowana pomoc dydaktyczna skierowana jest do rodziców, terapeutów i pedagogów pracujących z dziećmi z autyzmem.Celem proponowanych zadań jest zwiększenie szybkości i płynności reagowania u najmłodszych.Rozwijanie tego typu kompetencji u dziecka wpłynie pozytywnie na jego rozwój umiejętności komunikowania się.
W teczce znajduje się:
– książeczka z przykładami ćwiczeń;
– zestaw obrazków (270 obrazków ilustrujących 90 pojęć).
Zestaw obrazków w teczce to zbiór podstawowych rzeczowników i czasowników, z którymi dzieci mają styczność na co dzień.Każda ilustracja pojawia się w 3 kopiach.
- Autor: Anna Chojnacka, Joanna Kuźniarska
- Wydawnictwo: Harmonia
- Numer ISBN: 978-83-8080-155-4
- Data wydania: 2019-12-09
Oceny czytelników
Ta publikacja nie ma jeszcze ocen.
Dodaj pierwszą recenzję “Wskazuję nazywam rozumiem część 1”