Etykieta biznesu, czyli międzynarodowy język kurtuazji

Wydanie drugie, poprawione i uzupełnione Kiedy weszłam do studia radiowego, prowadzący audycję zapytał mnie, o czym dzisiaj będziemy rozmawiali. Odpowiedziałam: ?O zupie?. Dziennikarz zdziwił się i dopytał: ?Przez pół godziny??. Odpowiedziałam: jak zwykle nie zdążymy wyczerpać tematu. Prowadzący jeszcze bardziej się zdziwił, ale było, jak…

  • Autor: Irena Kamińska-Radomska
  • Ilość stron: 212
  • Wydawnictwo: Studio Emka
  • Numer ISBN: 978-83-66142-55-8
  • Data wydania: 2020-08-24

Wydanie drugie, poprawione i uzupełnione

Kiedy weszłam do studia radiowego, prowadzący audycję zapytał mnie, o czym dzisiaj będziemy rozmawiali. Odpowiedziałam: ?O zupie?. Dziennikarz zdziwił się i dopytał: ?Przez pół godziny??.

Odpowiedziałam: jak zwykle nie zdążymy wyczerpać tematu.

Prowadzący jeszcze bardziej się zdziwił, ale było, jak przypuszczałam.

Nie dało się odpowiedzieć na wszystkie pytania słuchaczy związane z zupą. I oczywiście nie rozmawialiśmy o różnych przepisach kulinarnych, tylko o zasadach etykiety.

Przecież inaczej się je zupę czystą i zawiesistą. Inaczej krem z jarzyn i zwykłą jarzynową.

Potem trzeba było rozwikłać dylematy związane z łyżką – gdzie ją odłożyć w trakcie jedzenia i po zjedzeniu zupy, a jak ją wkładać do buzi: czy przodem, czy może bokiem.

Trzeba było też wspomnieć o zupie już wyporcjowanej i o takiej, którą podaje się w wazie.

Ktoś mógłby powiedzieć, że życie przed audycją wydawało się takie proste.

Drodzy Czytelnicy, i po audycji, i po lekturze tej książki będzie dopiero łatwe. I w dodatku przyjemne.

SKU: 9788366142558
Kategoria:
Tags:,

Oceny czytelników

Ta publikacja nie ma jeszcze ocen.

Dodaj pierwszą recenzję “Etykieta biznesu, czyli międzynarodowy język kurtuazji”

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *