Public Relations i marketing w sektorze publicznym

Niniejsza książka jest próbą refleksji nad problematyką marketingu i public relations organizacji zaliczanych do szeroko rozumianego sektora publicznego. Przynosi Czytelnikowi studia i szkice, których autorzy opisują wyzwania i możliwości, jakie wiążą się ze stosowaniem nowoczesnych narzędzi komunikacji w działalności uczelni, instytucji kultury, mediów czy placówek…

  • Autor: Michał Kaczmarczyk
  • Wydawnictwo: Wyższa Szkoła Humanitas
  • Numer ISBN: 9788365682178
  • Data wydania: 2016-09-16

Niniejsza książka jest próbą refleksji nad problematyką
marketingu i public relations organizacji zaliczanych do szeroko
rozumianego sektora publicznego. Przynosi Czytelnikowi studia
i szkice, których autorzy opisują wyzwania i możliwości, jakie
wiążą się ze stosowaniem nowoczesnych narzędzi komunikacji
w działalności uczelni, instytucji kultury, mediów czy placówek
służby zdrowia. W pracy pomieszczono zarówno artykuły pióra
badaczy-teoretyków, jak i praktyków osób, które na co dzień
implementują strategie marketingowe i public relations, zarządzając
lub pracując w instytucjach publicznych. Dzięki temu
omawiane zagadnienia zyskują szerszy kontekst.

SKU: 9788365682178
Kategoria:

Oceny czytelników

Ta publikacja nie ma jeszcze ocen.

Dodaj pierwszą recenzję “Public Relations i marketing w sektorze publicznym”

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *