Powszechnie uważa się, że innowacje są niezbędne do skutecznej działalności przedsiębiorstw. Ze względu na dynamicznie postępujący proces globalizacji wydaje się, że związek między innowacjami i wynikami osiąganymi przez firmy powinien być badany w kontekście podmiotów aktywnych na rynkach zagranicznych.
Książka opisuje, w jaki sposób przedsiębiorstwa uczestniczące w procesie internacjonalizacji tworzą innowacje oraz jaki jest wpływ innowacji na wyniki rynkowe. Przedstawione informacje mogą stanowić przedmiot zainteresowania dla przedstawicieli praktyki gospodarczej oraz być użyteczne dla naukowców reprezentujących wiele dziedzin nauki. Ponadto jest to jedna z nielicznych publikacji, zarówno krajowych, jak i zagranicznych, które dotyczą innowacji tworzonych w procesie internacjonalizacji.
It is commonly believed that innovations are crucial in company’s activity. In terms of the dynamically progressing process of globalization it seems that the relationship between innovations and company performance should be examined in the context of entities participating in international expansion.
The book describes how companies involved in the process of internationalization create innovations and how innovations are influencing their market performance. The presented conclusions may be the subject of interest to the representatives of business practice and be used by researchers representing many fields of science. In addition, it is one of the few domestic and foreign studies concerning the innovations created in the process of internationalization.
Dodaj pierwszą recenzję “The Role of Innovations”