Zarządzanie produktem dla bystrzaków
Autorzy: Brian Lawley , Pamela Schure
Wydawca: Septem
Opracuj skuteczną strategię dla swojego produktu. Uzyskaj informacje zwrotne od klientów i z rynku, żeby zmaksymalizować przychody. Naucz się wywierać wpływ na zespół. Podręcznik efektywnego zarządzania produktem. W Stanach Zjednoczonych menedżer produktu jest uznawany za czwartą najważniejszą osobę w firmie.
Opracuj skuteczną strategię dla swojego produktu.
Uzyskaj informacje zwrotne od klientów i z rynku, żeby zmaksymalizować przychody.
Naucz się wywierać wpływ na zespół.
Podręcznik efektywnego zarządzania produktem.
W Stanach Zjednoczonych menedżer produktu jest uznawany za czwartą najważniejszą osobę w firmie. Jednak tylko nieliczna grupa menedżerów produktu przeszła formalne szkolenie zawodowe. Jeśli planujesz objąć to stanowisko lub obecnie je zajmujesz, ta książka zapewni Ci solidne podstawy, czyli koncepcje, praktyki i narzędzia, których potrzebujesz, by rozwijać swoją karierę.
W książce:
- Zasady zarządzania produktem
- Fazy cyklu życia produktu
- Skuteczne badania rynku
- Analiza konkurencji
- Efektywne wprowadzanie produktu na rynek
Dodatkowe informacje
Komentarze i rencenzje
Brak ocen, komentarzy i recenzji.
Chcesz dodać komentarz lub ocenę?
Aby dodawać komentarze i oceny, musisz być zalogowany.