Zarządzanie produktem dla bystrzaków

Zarządzanie produktem dla bystrzaków

Autorzy: Brian Lawley , Pamela Schure

Wydawca: Septem

Opracuj skuteczną strategię dla swojego produktu. Uzyskaj informacje zwrotne od klientów i z rynku, żeby zmaksymalizować przychody. Naucz się wywierać wpływ na zespół. Podręcznik efektywnego zarządzania produktem. W Stanach Zjednoczonych menedżer produktu jest uznawany za czwartą najważniejszą osobę w firmie.

Gdzie kupić książkę, ebook, audiobook? Epub, Mobi, PDF, MP3

Opracuj skuteczną strategię dla swojego produktu.
Uzyskaj informacje zwrotne od klientów i z rynku, żeby zmaksymalizować przychody.
Naucz się wywierać wpływ na zespół.
Podręcznik efektywnego zarządzania produktem.
W Stanach Zjednoczonych menedżer produktu jest uznawany za czwartą najważniejszą osobę w firmie. Jednak tylko nieliczna grupa menedżerów produktu przeszła formalne szkolenie zawodowe. Jeśli planujesz objąć to stanowisko lub obecnie je zajmujesz, ta książka zapewni Ci solidne podstawy, czyli koncepcje, praktyki i narzędzia, których potrzebujesz, by rozwijać swoją karierę.
W książce:
- Zasady zarządzania produktem
- Fazy cyklu życia produktu
- Skuteczne badania rynku
- Analiza konkurencji
- Efektywne wprowadzanie produktu na rynek

Dodatkowe informacje

Zarządzanie
1 stycznia 2020
384
Zarządzanie produktem dla bystrzaków
Monika Malcherek
978-83-283-5929-1
Dla bystrzaków
Miękka
1

Komentarze i rencenzje

Brak ocen, komentarzy i recenzji.

Chcesz dodać komentarz lub ocenę?

Aby dodawać komentarze i oceny, musisz być zalogowany.