Zachowania nabywców na rynku dóbr i usług kultury

Zachowania nabywców na rynku dóbr i usług kultury

Autor: Magdalena Sobocińska

Wydawca: PWE

Książka Zachowania nabywców na rynku dóbr i usług kultury ukazuje: - istotę i strukturę rynku kultury przez pryzmat funkcji dóbr i usług kultury - podstawowe zasady i przesłanki stosowania koncepcji marketingu w sferze kultury - system informacji marketingowej (SIM), jego strukturę i znaczenie w zarządzaniu instytucjami kultury - różne uwarunkowania (psychologiczne, społeczne i marketingowe) zachowań nabywców na rynku dóbr i usług kultury - etapy procesu podejmowania decyzji przy zakupie dóbr i usług kultury - typologię konsumentów dóbr i usług kultury - kierunki zmian w zachowaniach nabywców dóbr i usług kultury.

Gdzie kupić książkę, ebook, audiobook? Epub, Mobi, PDF, MP3

Książka Zachowania nabywców na rynku dóbr i usług kultury ukazuje:

- istotę i strukturę rynku kultury przez pryzmat funkcji dóbr i usług kultury
- podstawowe zasady i przesłanki stosowania koncepcji marketingu w sferze kultury
- system informacji marketingowej (SIM), jego strukturę i znaczenie w zarządzaniu instytucjami kultury
- różne uwarunkowania (psychologiczne, społeczne i marketingowe) zachowań nabywców na rynku dóbr i usług kultury
- etapy procesu podejmowania decyzji przy zakupie dóbr i usług kultury
- typologię konsumentów dóbr i usług kultury
- kierunki zmian w zachowaniach nabywców dóbr i usług kultury.

Dodatkowe informacje

Ekonomia
1 stycznia 2008
172
Zachowania nabywców na rynku dóbr i usług kultury
978-83-208-1753-9
Miękka

Komentarze i rencenzje

Brak ocen, komentarzy i recenzji.

Chcesz dodać komentarz lub ocenę?

Aby dodawać komentarze i oceny, musisz być zalogowany.