Zachowania nabywców na rynku dóbr i usług kultury
Autor: Magdalena Sobocińska
Wydawca: PWE
Książka Zachowania nabywców na rynku dóbr i usług kultury ukazuje: - istotę i strukturę rynku kultury przez pryzmat funkcji dóbr i usług kultury - podstawowe zasady i przesłanki stosowania koncepcji marketingu w sferze kultury - system informacji marketingowej (SIM), jego strukturę i znaczenie w zarządzaniu instytucjami kultury - różne uwarunkowania (psychologiczne, społeczne i marketingowe) zachowań nabywców na rynku dóbr i usług kultury - etapy procesu podejmowania decyzji przy zakupie dóbr i usług kultury - typologię konsumentów dóbr i usług kultury - kierunki zmian w zachowaniach nabywców dóbr i usług kultury.
Książka Zachowania nabywców na rynku dóbr i usług kultury ukazuje:
- istotę i strukturę rynku kultury przez pryzmat funkcji dóbr i usług kultury
- podstawowe zasady i przesłanki stosowania koncepcji marketingu w sferze kultury
- system informacji marketingowej (SIM), jego strukturę i znaczenie w zarządzaniu instytucjami kultury
- różne uwarunkowania (psychologiczne, społeczne i marketingowe) zachowań nabywców na rynku dóbr i usług kultury
- etapy procesu podejmowania decyzji przy zakupie dóbr i usług kultury
- typologię konsumentów dóbr i usług kultury
- kierunki zmian w zachowaniach nabywców dóbr i usług kultury.
Dodatkowe informacje
Komentarze i rencenzje
Brak ocen, komentarzy i recenzji.
Chcesz dodać komentarz lub ocenę?
Aby dodawać komentarze i oceny, musisz być zalogowany.