Wartość konsumencka w kontekście zrównoważonego rozwoju. Percepcja i akceptacja zrównoważonej wartości konsumenckiej na rynku spożywczym

Wartość konsumencka w kontekście zrównoważonego rozwoju. Percepcja i akceptacja zrównoważonej wartości konsumenckiej na rynku spożywczym

Autor: Agnieszka Wiśniewska

Wydawca: PWE

Książka stanowi rezultat projektu badawczego prowadzonego w latach 2021–2023, zrealizowanego dzięki wsparciu Uniwersytetu Warszawskiego w ramach Priorytetowego Obszaru Badawczego V programu „Inicjatywa Doskonałości – Uczelnia Badawcza ”. Pragnę podkreślić znaczenie podjętej tematyki w aspekcie teoriopoznawczym i praktycznym oraz właściwe przygotowanie i przeprowadzenie procedury badawczej – zarówno w części pierwszej, dotyczącej przeglądu literatury, jak i w odniesieniu do badań empirycznych.

Gdzie kupić książkę, ebook, audiobook? Epub, Mobi, PDF, MP3

Książka stanowi rezultat projektu badawczego prowadzonego w latach 2021–2023, zrealizowanego dzięki wsparciu Uniwersytetu Warszawskiego w ramach Priorytetowego Obszaru Badawczego V programu „Inicjatywa Doskonałości – Uczelnia Badawcza ”.

 

Pragnę podkreślić znaczenie podjętej tematyki w aspekcie teoriopoznawczym i praktycznym oraz właściwe przygotowanie i przeprowadzenie procedury badawczej – zarówno w części pierwszej, dotyczącej przeglądu literatury, jak i w odniesieniu do badań empirycznych. Oceniana monografia wypełnia lukę w literaturze poświęconej zagadnieniom akceptacji konsumenckiej w kontekście zrównoważonej wartości konsumenckiej na rynku produktów spożywczych.

Z recenzji dr hab. Hanny Górskiej-Warsewicz, prof. SGGW

 

Książka wypełnia trzy bardzo istotne pola badawcze. Po pierwsze dotyczy systematyki ujęć koncepcji teoretycznych związanych z kategorią wartości konsumenckiej. Po drugie obejmuje zagadnienia analizy bibliometrycznej i systematycznego przeglądu literatury i ich roli w identyfikacji luki badawczej. Po trzecie zawiera wyniki własnych badań empirycznych z wykorzystaniem eksploracyjnego podejścia jakościowego (technika persony), wywiadów eksperckich oraz ilościowego modelu eksplanacyjnego typu SEM. Wszystkie wątki w książce mają charakter innowacyjny, są ujęte w bardzo spójny i powiązany wewnętrznie sposób. Każda część pracy jest opatrzona odpowiednim wstępem i przedstawieniem celu, pytań lub hipotez badawczych, które następnie są weryfikowane i komentowane. Stanowi to duży walor książki. Jest to pozycja wypełniająca istniejącą lukę badawczą w polskiej literaturze z tego zakresu.

Z recenzji prof. dr. hab. Adama Sagana

Dodatkowe informacje

Ekonomia
1 stycznia 2023
328
Wartość konsumencka w kontekście zrównoważonego rozwoju. Percepcja i akceptacja zrównoważonej wartości konsumenckiej na rynku spożywczym
978-83-208-2544-2
Miękka
1

Komentarze i rencenzje

Brak ocen, komentarzy i recenzji.

Chcesz dodać komentarz lub ocenę?

Aby dodawać komentarze i oceny, musisz być zalogowany.