Uwarunkowania współpracy obiektów świadczących usługi hotelarskie z serwisami zakupów grupowych

Uwarunkowania współpracy obiektów świadczących usługi hotelarskie z serwisami zakupów grupowych

Autor: Michał Rudnicki

Wydawca: Difin

Książka poświęcona jest identyfikacji uwarunkowań i charakterystyce kluczowych czynników współpracy obiektów świadczących usługi hotelarskie z serwisami umożliwiającymi dystrybucję usług w sieci, w tym zwłaszcza z serwisami zakupów grupowych. Praca zainteresuje pracowników naukowych i dydaktycznych szkół wyższych, studentów oraz nauczycieli uczących w technikach o profilu turystycznym.

Gdzie kupić książkę, ebook, audiobook? Epub, Mobi, PDF, MP3

Książka poświęcona jest identyfikacji uwarunkowań i charakterystyce kluczowych czynników współpracy obiektów świadczących usługi hotelarskie z serwisami umożliwiającymi dystrybucję usług w sieci, w tym zwłaszcza z serwisami zakupów grupowych. Praca zainteresuje pracowników naukowych i dydaktycznych szkół wyższych, studentów oraz nauczycieli uczących w technikach o profilu turystycznym. Będzie również wartościowym źródłem wiedzy dla pracowników branży turystycznej, w tym zwłaszcza menedżerów odpowiedzialnych za promocję i sprzedaż usług hotelarskich w swoim obiekcie.

Dodatkowe informacje

Zarządzanie
1 stycznia 2020
370
Uwarunkowania współpracy obiektów świadczących usługi hotelarskie z serwisami zakupów grupowych
978-83-8085-509-0
Miękka
1

Komentarze i rencenzje

Brak ocen, komentarzy i recenzji.

Chcesz dodać komentarz lub ocenę?

Aby dodawać komentarze i oceny, musisz być zalogowany.