Uczę się czytać, pisać i liczyć Przewodnik dla nauczyciela
Autorzy: Renata Naprawa , Alicja Tanajewska
Wydawca: Harmonia
Prezentowany przewodnik dla nauczyciela odnosi się do treści nauczania zawartych w publikacjach Alicji Tanajewskiej i Renaty Naprawy "Uczę się czytać, pisać i liczyć. Karty pracy dla uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi", cz. 14. Jest skierowany do nauczycieli uczących: uczniów ze specjalnymi potrzebami; uczniów edukacji wczesnoszkolnej z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim; uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym; uczniów z trudnościami w uczeniu się wynikającymi z deficytów rozwojowych; sześciolatków w normie intelektualnej, których rozwój przebiega typowo; nauczycieli szkół masowych i specjalnych ośrodków szkolno-wychowawczych; rodziców uczniów.
Prezentowany przewodnik dla nauczyciela odnosi się do treści nauczania zawartych w publikacjach Alicji Tanajewskiej i Renaty Naprawy "Uczę się czytać, pisać i liczyć.
Karty pracy dla uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi", cz. 14.
Jest skierowany do nauczycieli uczących: uczniów ze specjalnymi potrzebami; uczniów edukacji wczesnoszkolnej z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim; uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym; uczniów z trudnościami w uczeniu się wynikającymi z deficytów rozwojowych; sześciolatków w normie intelektualnej, których rozwój przebiega typowo; nauczycieli szkół masowych i specjalnych ośrodków szkolno-wychowawczych; rodziców uczniów.
Przewodnik umożliwi nauczycielom zapis tematów zajęć w dziennikach lekcyjnych oraz monitorowanie realizacji podstawy programowej.
Dodatkowe informacje
Komentarze i rencenzje
Brak ocen, komentarzy i recenzji.
Chcesz dodać komentarz lub ocenę?
Aby dodawać komentarze i oceny, musisz być zalogowany.