Testy dla menedżerów stawiających na efektywność wyd. 6
Autor: Bill Reddin
Wydawca: ALMA-PRESS (C)
Książka zawiera zestaw testów umożliwiających menedżerowi ocenić jego własny potencjał.Niektóre rzucają wyzwanie, inne intrygują, wszystkie zaś stanowią pomoc w osiągnięciu trwałego rozwoju.Menedżer może sam ocenić wyniki testów opierając się na modelowym profilu osobowości.Dzięki temu otrzyma natychmiastowy „wgląd” we własny styl i efektywność.
Książka zawiera zestaw testów umożliwiających menedżerowi ocenić jego własny potencjał. Niektóre rzucają wyzwanie, inne intrygują, wszystkie zaś stanowią pomoc w osiągnięciu trwałego rozwoju. Menedżer może sam ocenić wyniki testów opierając się na modelowym profilu osobowości. Dzięki temu otrzyma natychmiastowy „wgląd” we własny styl i efektywność. W drugiej części książki znajdują się wskazówki, jak wyniki te poprawić. Testy obejmują takie zagadnienia, jak: umiejętność komunikowania, czynniki ludzkie, wykorzystywanie czasu i podejście do zadań. Z testów zamieszczonych w tej książce korzystało wiele firm znanych na całym świecie, w tym m.in.: Ford Motor Company, Westinghouse, IBM Corporation, John Player & Son, Siemens, General Motors, US Civil Service Commision, International Computers Ltd, Bowater Scott. 28
Dodatkowe informacje
Komentarze i rencenzje
Brak ocen, komentarzy i recenzji.
Chcesz dodać komentarz lub ocenę?
Aby dodawać komentarze i oceny, musisz być zalogowany.