Strategia 2w1
Autor: Tomasz Szczęsny
Wydawca: Studio Emka
"Strategia to dla jednych magia, dla innych chleb powszedni. Autor pokazuje, jak uczynić strategię sposobem na biznes."- Sławomir Lachowski, twórca mBanku i MultiBanku "Jestem gorącym zwolennikiem wprowadzania losowych bodźców w proces kreowania nowych produktów i rozwiązań.
"Strategia to dla jednych magia, dla innych chleb powszedni. Autor pokazuje, jak uczynić strategię sposobem na biznes."- Sławomir Lachowski, twórca mBanku i MultiBanku
"Jestem gorącym zwolennikiem wprowadzania losowych bodźców w proces kreowania nowych produktów i rozwiązań. Książka w prosty i praktyczny sposób daje możliwość zastosowania tego elementu. Zdecydowanie wypróbuję ten model w nadchodzących projektach... - Zbigniew Lewicki, Dyrektor d/s Rozwoju Unilever, Rosja-Afryka-Turcja-Srodkowy Wschod
"Sukces w biznesie a zwłaszcza jego utrzymanie jest bardzo trudny wręcz niemożliwy bez innowacji. Szczerze polecam tę książkę wszystkim menedżerom i przedsiębiorcom. I tym obecnym i tym przyszłym."- Jan Czeremcha, Wiceprezes Raiffeisen Bank Polska S.A.
?Rewelacyjna książka, łącząca dziesiątki inspirujących przykładów i sprawdzone narzędzia, które pomogą każdemu, kto chce wyróżnić się na rynku. Ma potencjał na światowy bestseller.? - Tomasz Rudolf, Współzałożyciel, Innovatika
Dodatkowe informacje
Komentarze i rencenzje
Brak ocen, komentarzy i recenzji.
Chcesz dodać komentarz lub ocenę?
Aby dodawać komentarze i oceny, musisz być zalogowany.