Prosto z ulicy. Sztuki wizualne w dobie mediów społecznościowych i kultury uczestnictwa

Prosto z ulicy. Sztuki wizualne w dobie mediów społecznościowych i kultury uczestnictwa

Autor: Łukasz Biskupski

Wydawca: Fundacja Nowej Kultury Bęc Zmiana

Publikacja na przykładzie street artu pokazuje, co dzieje się ze sztukami wizualnymi w czasach, kiedy hierarchie wartości artystycznej i rynkowej kształtowane są w znacznym stopniu w mediach społecznościowych. Rozwój internetu zmienił relacje w sferze wytwarzania treści medialnych zmonopolizowanej wcześniej przez duże podmioty.

Gdzie kupić książkę, ebook, audiobook? Epub, Mobi, PDF, MP3

Publikacja na przykładzie street artu pokazuje, co dzieje się ze sztukami wizualnymi w czasach, kiedy hierarchie wartości artystycznej i rynkowej kształtowane są w znacznym stopniu w mediach społecznościowych. Rozwój internetu zmienił relacje w sferze wytwarzania treści medialnych zmonopolizowanej wcześniej przez duże podmioty. Nowe kanały rozpowszechniania treści kulturowych, zwłaszcza blogi i media społecznościowe, w pewnym sensie umożliwiały ominięcie tradycyjnych depozytariuszy wartości kulturowej, w ich obrębie tworzyły się hierarchie wartości, nowe sieci powiązań i nowe kategorie pośredników, sprawiły, że szybciej podejmuje się działalność profesjonalną?

Dodatkowe informacje

Malarstwo
1 stycznia 2018
221
Prosto z ulicy. Sztuki wizualne w dobie mediów społecznościowych i kultury uczestnictwa
978-83-62418-81-7
Miękka
1

Komentarze i rencenzje

Brak ocen, komentarzy i recenzji.

Chcesz dodać komentarz lub ocenę?

Aby dodawać komentarze i oceny, musisz być zalogowany.