Ponadczasowy hit. O sztuce tworzenia i marketingu dzieł, które przetrwają próbę czasu
Autor: Ryan Holiday
Wydawca: One Press
Przeważająca część nowości znika z rynku równie szybko, jak się na nim pojawia. Dotyczy to wszystkich branż, od książek począwszy, na narzędziach skończywszy. Jeśli już jakiś produkt odnosi sukces, najczęściej jest gwiazdą jednego sezonu - po pięciu latach nikt o niej nie pamięta.
Przeważająca część nowości znika z rynku równie szybko, jak się na nim pojawia. Dotyczy to wszystkich branż, od książek począwszy, na narzędziach skończywszy. Jeśli już jakiś produkt odnosi sukces, najczęściej jest gwiazdą jednego sezonu - po pięciu latach nikt o niej nie pamięta. Mimo to każdy potrafi wymienić książkę lub film, do którego wraca mimo upływu czasu. Co ciekawe, te ponadczasowe hity często w momencie premiery nie cieszyły się dużą popularnością. Ich wartość raczej rosła stopniowo, z upływem lat. Każdy, kto chciałby dołączyć efekt swojej pracy do tego elitarnego grona, powinien zadać sobie pytanie: jakie mechanizmy rządzą tworzeniem takich dzieł? W tej książce nie znajdziesz prostej recepty na krótki sukces. Dowiesz się natomiast, jak pracowały najwybitniejsze umysły naszych czasów stojące za powodzeniem największych bestsellerów ostatnich lat.
Dodatkowe informacje
Komentarze i rencenzje
Brak ocen, komentarzy i recenzji.
Chcesz dodać komentarz lub ocenę?
Aby dodawać komentarze i oceny, musisz być zalogowany.