Po co jest PR?

Po co jest PR?

Autor: Łukasz Zając

Wydawca: Słowa i Myśli

Książka Po co jest PR? pozwala nam zbliżyć się do świata public relations i zrozumieć funkcjonowanie agencji PR. Pokazuje, jak pracują specjaliści ds. PR-u, kim są oraz w jaki sposób podejmować z nimi współpracę korzystną dla naszej organizacji. Łukasz Zając opisuje najważniejsze mechanizmy PR oraz zdradza sekrety udanej współpracy z PR-owcami.

Gdzie kupić książkę, ebook, audiobook? Epub, Mobi, PDF, MP3

Książka Po co jest PR? pozwala nam zbliżyć się do świata public relations i zrozumieć funkcjonowanie agencji PR. Pokazuje, jak pracują specjaliści ds. PR-u, kim są oraz w jaki sposób podejmować z nimi współpracę korzystną dla naszej organizacji.
Łukasz Zając opisuje najważniejsze mechanizmy PR oraz zdradza sekrety udanej współpracy z PR-owcami. Podkreśla, że public relations to coś więcej niż tylko komunikacja. Rozumie on PR jako możliwość wywołania zmian w organizacji, otoczeniu i sposobie myślenia odbiorców.

Autor prezentuje wiedzę i doświadczenie zdobyte podczas realizacji projektów PR oraz przedstawia świeże spojrzenie wielu praktyków, z którymi rozmawiał przy tworzeniu książki.

Książka pokazuje, jak:

przygotować się do współpracy z agencją PR;
zbudować skuteczną politykę komunikacyjną dla naszej działalności;
rozwinąć firmę dzięki innowacyjności i interdyscyplinarności oferowanej w doradztwie PR;
z pomocą public relations odnaleźć się w środowisku nowych mediów i komunikacji społecznej;
wybrać najlepszy model współpracy ze specjalistą ds. public relations;
budować i chronić reputację dzięki public relations;
dopasować budżet, czas i wizję sukcesu do możliwości swojej organizacji i agencji PR.

Dodatkowe informacje

21 marca 2018
0
Po co jest PR?
9788363566975

Komentarze i rencenzje

Brak ocen, komentarzy i recenzji.

Chcesz dodać komentarz lub ocenę?

Aby dodawać komentarze i oceny, musisz być zalogowany.