Onboarding klienta. Poradnik dla wirtualnych asystentek

Onboarding klienta. Poradnik dla wirtualnych asystentek

Autor: Elżbieta Zielińska

Wydawca: AsystentkaLevelMaster.pl

"Onboarding klienta" to poradnik zawierający rozwiązania, dzięki którym będziesz zaczynać współpracę z nowym klientem, dysponując kompletem potrzebnych informacji. Współpraca rozpocznie się gładko. Zyskasz czas i energię na realizowanie zadań, zamiast co chwila odrywać się od ich wykonywania, aby wydobyć informacje od klienta.

Gdzie kupić książkę, ebook, audiobook? Epub, Mobi, PDF, MP3

"Onboarding klienta" to poradnik zawierający rozwiązania, dzięki którym będziesz zaczynać współpracę z nowym klientem, dysponując kompletem potrzebnych informacji.

Współpraca rozpocznie się gładko. Zyskasz czas i energię na realizowanie zadań, zamiast co chwila odrywać się od ich wykonywania, aby wydobyć informacje od klienta.

Poradnik podpowie Ci, jakie pytania warto zadać i jak przeprowadzić wywiad wstępny z klientem, aby poznać jego preferencje i nie angażować go dodatkowo w realizację zadań.

CO ZNAJDZIESZ W PORADNIKU?

Wprowadzenie - z niego dowiesz się m.in.:
- z jakimi obawami mierzą się klienci, zatrudniając wirtualną asystentkę,
- w jaki sposób powinny być delegowane zadania, aby były dla Ciebie zrozumiałe,
- co robić, gdy klient nie odpowiada na nasze pytania, które są nam potrzebne do realizacji zadania.

Omówienie krok po kroku wywiadu wstępnego z klientem - jakie pytania warto zadać i dlaczego. Treść wypełniona jest też mnóstwem przykładów wziętych z mojego doświadczenia. Mówię w nich m.in. o tym jakie błędy popełniłam i jak można ich uniknąć. ;)

Wzory formularzy wywiadu z klientem (w wersji uproszczonej i szczegółowej) - gotowe do wydruku i natychmiastowego wdrożenia.

Wzór pliku z preferencjami klienta - czyli gotowy schemat dokumentu, w którym możesz gromadzić wiedzę na temat klienta. Tak, żeby nie szukać niezbędnych Ci informacji, kiedy będą Ci potrzebne.

Przykład uzupełnionego pliku z preferencjami klienta - tak, byś mogła zobaczyć, w jaki sposób sama uzupełniam taki dokument.

Wzór "Ogólne zasady współpracy" - który pomoże Ci się zabezpieczyć przed kontaktem ze strony klienta poza godzinami Twojej pracy oraz zlecaniem Ci zadań "na wczoraj".

Checklista onboardingowa - dokument, który pomoże Ci trzymać w ryzach etapy onboardingu osoby, z którą nawiążesz współpracę.

 

Dodatkowe informacje

31 marca 2020
15
Onboarding klienta. Poradnik dla wirtualnych asystentek
9788395477522

Komentarze i rencenzje

Brak ocen, komentarzy i recenzji.

Chcesz dodać komentarz lub ocenę?

Aby dodawać komentarze i oceny, musisz być zalogowany.