Neuromarketing w Internecie. Pozytywne doświadczenia klientów w świecie cyfrowym

Neuromarketing w Internecie. Pozytywne doświadczenia klientów w świecie cyfrowym

Autorzy: Benjamin Fischer , Ralf Pispers , Joanna Rode

Wydawca: Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego

Granica wchodzenia przez marketerów w świat klienta przesuwa się od obserwacji jego zachowań i preferencji do zrozumienia, dlaczego odbiorca myśli i działa w taki, a nie inny sposób.

Gdzie kupić książkę, ebook, audiobook? Epub, Mobi, PDF, MP3

Granica wchodzenia przez marketerów w świat klienta przesuwa się od obserwacji jego zachowań i preferencji do zrozumienia, dlaczego odbiorca myśli i działa w taki, a nie inny sposób. Narzędziem umożliwiającym precyzyjne poznanie oraz wykorzystywanie tych zjawisk jest neuromarketing. To nauka pozwalająca sprawdzić, co dzieje się w głowach konsumentów, gdy podejmują decyzje zakupowe. Opisuje ich zachowania, stosując wiedzę o funkcjonowaniu ludzkiego mózgu oraz dane z różnych dyscyplin nauki, m.in. badań marketingowych, psychofizyki, psychologii czy kulturoznawstwa.

Publikacja w sposób praktyczny i na powszechnie znanych przykładach ukazuje przyszłościowy trend marketingu, w którym wykorzystuje się mózg do kierunkowania decyzji zakupowych.

Z tej książki dowiesz się:

? jak zastosować neuromarketing w e-commerce;

? jak dotrzeć do klientów w Internecie w sposób ich angażujący;

? jak zapewnić pozytywne doświadczenia w świecie cyfrowym na poziomie emocjonalnym;

? na jakie typowe bariery i zachowania zakupowe możesz się natknąć w Internecie;

? jak wykorzystuje się neuromarketing w mediach społecznościowych;

? jakie będą internetowe narzędzia przyszłości.

Dodatkowe informacje

14 kwietnia 2021
225
Neuromarketing w Internecie. Pozytywne doświadczenia klientów w świecie cyfrowym
9788382204483

Komentarze i rencenzje

Brak ocen, komentarzy i recenzji.

Chcesz dodać komentarz lub ocenę?

Aby dodawać komentarze i oceny, musisz być zalogowany.