Neuromarketing

Neuromarketing

Autor: Roger Dooley

Wydawca: PWN

Światowy bestseller napisany przez autora jednego z najbardziej poczytnych blogów o neuromarketingu.Pokazuje, jak w marketingu i sprzedaży można wykorzystać to, co dzieje się w mózgu konsumenta.

Gdzie kupić książkę, ebook, audiobook? Epub, Mobi, PDF, MP3
Światowy bestseller napisany przez autora jednego z najbardziej poczytnych blogów o neuromarketingu. Pokazuje, jak w marketingu i sprzedaży można wykorzystać to, co dzieje się w mózgu konsumenta.

Dodatkowe informacje

Psychologia
1 stycznia 2015
320
Neuromarketing
Agnieszka Śmiechowska
978-83-01-18360-8
pl
Miękka
1

Komentarze i rencenzje

Brak ocen, komentarzy i recenzji.

Chcesz dodać komentarz lub ocenę?

Aby dodawać komentarze i oceny, musisz być zalogowany.