Marketing szeptany

Marketing szeptany

Autor: Mark Hughes

Wydawca: MT Biznes

Twórz porywające historie. o których warto mówić:Miasto, które przyjęło... Nazwę firmy. Szalona kampania reklamowa na... Sitkach do pisuarów. Kultowy spot reklamowy emitowany bezpłatnie... Na żądanie tysięcy telewidzów. Bajecznie skuteczny marketing bez dużego budżetu, możliwy dzięki pomysłowości i wiedzy o tym, jak działają massmedia.

Gdzie kupić książkę, ebook, audiobook? Epub, Mobi, PDF, MP3

Twórz porywające historie. o których warto mówić:Miasto, które przyjęło... Nazwę firmy. Szalona kampania reklamowa na... Sitkach do pisuarów. Kultowy spot reklamowy emitowany bezpłatnie... Na żądanie tysięcy telewidzów. Bajecznie skuteczny marketing bez dużego budżetu, możliwy dzięki pomysłowości i wiedzy o tym, jak działają massmedia. To marketing szeptany - sztuka reklamy bez reklamy.Autor tej książki, Mark Hughes, zna sekrety marketingu szeptanego z pierwszej ręki. Za sprawą jego pomysłowości i intuicji medialnej serwis internetowy Half.com zdobył 8 milionów użytkowników w trzy lata, i to przy minimalnych nakładach na płatną reklamę. Magazyn "Time" nazwał to "jednym z największych podbojów opinii publicznej" w historii. Firmy, które powierzyły swój marketing Hughesowi, doskonale na tym wyszły - stały się magnesami medialnymi i z małych zmieniły się w duże. Po prostu przeczytaj, co radzi Hughes i zrób to.

Dodatkowe informacje

Marketing
1 stycznia 2008
272
Marketing szeptany
978-83-61040-04-0
Miękka
1

Komentarze i rencenzje

Brak ocen, komentarzy i recenzji.

Chcesz dodać komentarz lub ocenę?

Aby dodawać komentarze i oceny, musisz być zalogowany.