Marka Pisarza. Definiowanie, marketing, komunikacja
Autor: Wojciech Gustowski
Wydawca: Zaczytani
KIM JEST PISARZ we współczesnym świecie?Twórcą, artystą, autorytetem?A może marką, którą należy świadomie kreować i zarządzać nią jak produktem?Wojciech Gustowski podejmuje pionierską próbę naukowego zdefiniowania fenomenu marki pisarza poprzez ukazanie jej kluczowej roli w mechanizmach rządzących współczesnym rynkiem książki.
Autor wnikliwie analizuje, w jaki sposób tradycyjna relacja pisarz – książka – czytelnik przekształca się w marketingową relację producent – produkt – konsument.
KIM JEST PISARZ we współczesnym świecie? Twórcą, artystą, autorytetem? A może marką, którą należy świadomie kreować i zarządzać nią jak produktem? Wojciech Gustowski podejmuje pionierską próbę naukowego zdefiniowania fenomenu marki pisarza poprzez ukazanie jej kluczowej roli w mechanizmach rządzących współczesnym rynkiem książki.
Autor wnikliwie analizuje, w jaki sposób tradycyjna relacja pisarz – książka – czytelnik przekształca się w marketingową relację producent – produkt – konsument. Objaśnia, w jaki sposób współczesne media umożliwiają powieściopisarzom planowanie, kształtowanie i komunikowanie marki, co skutkować ma zwiększeniem sprzedaży.
Nie jest to poradnik, a monografia naukowa, która koncentruje się na tym, jak współczesny twórca literatury komercyjnej funkcjonuje w warunkach silnej konkurencji i konieczności autopromocji. Książka jest adresowana do badaczy i praktyków rynku wydawniczego, studentów kierunków związanych z branżą literacką, a także samych powieściopisarzy. Stanowi cenny wkład w naukową refleksję nad mechanizmami rządzącymi współczesnym rynkiem książki i pozwala zrozumieć, jak zmienia się status pisarza w XXI wieku.
Dodatkowe informacje
Komentarze i rencenzje
Brak ocen, komentarzy i recenzji.
Chcesz dodać komentarz lub ocenę?
Aby dodawać komentarze i oceny, musisz być zalogowany.