Jak pisać, żeby chcieli czytać (i kupować). Copywriting & Webwriting

Jak pisać, żeby chcieli czytać (i kupować). Copywriting & Webwriting

Autor: Artur Jabłoński

Wydawca: One Press

Teksty informacyjne i reklamowe rządzą się swoimi prawami. Większość zasad dotyczących stylu, które poznałeś w szkole, nie sprawdza się w komunikatach biznesowych. Dziś piszemy już inaczej, bo czytamy też inaczej. Teksty, które łatwo się pisze, trudno się czyta.

Gdzie kupić książkę, ebook, audiobook? Epub, Mobi, PDF, MP3

Teksty informacyjne i reklamowe rządzą się swoimi prawami. Większość zasad dotyczących stylu, które poznałeś w szkole, nie sprawdza się w komunikatach biznesowych. Dziś piszemy już inaczej, bo czytamy też inaczej.

Teksty, które łatwo się pisze, trudno się czyta. I na odwrót. Dlatego ta książka jest o trudnym pisaniu. O tworzeniu komunikatów, które sprzedają. Przekonują do działania. Skutecznie informują.

Dowiesz się z niej:

  • Jak ludzie przyswajają teksty, także reklamowe i w internecie
  • Że forma bywa często ważniejsza od treści (naprawdę!)
  • Jak pisać skutecznie i przystępnie dla odbiorcy
  • Jakie są konkretne rozwiązania, schematy i gotowe do wdrożenia przykłady efektywnych tekstów reklamowych
  • Dodatkowe informacje

    Rozwój osobisty
    1 stycznia 2022
    168
    Jak pisać, żeby chcieli czytać (i kupować). Copywriting & Webwriting
    978-83-283-9182-6
    Miękka
    1

    Komentarze i rencenzje

    Brak ocen, komentarzy i recenzji.

    Chcesz dodać komentarz lub ocenę?

    Aby dodawać komentarze i oceny, musisz być zalogowany.