Efekt JOLT w sprzedaży. Jak najlepsi przezwyciężają niezdecydowanie klientów

Efekt JOLT w sprzedaży. Jak najlepsi przezwyciężają niezdecydowanie klientów

8,0/10 (3 głosów)

Autorzy: Matthew Dixon , Ted McKenna

Wydawca: MT Biznes

Jeśli wydaje ci się, że największym wyzwaniem w sprzedaży jest odmowa – masz rację !Wydaje ci się!

„Muszę to przemyśleć” – to najgorsze słowa, jakie można usłyszeć w sprzedaży.Niezdecydowanie kupującego przeciąga proces sprzedaży w nieskończoność.

Co stoi za niezdecydowaniem klientów?Obawa przed podjęciem złej decyzji.

W książce Efekt JOLT Matthew Dixon i Ted McKenna przedstawiają skuteczne strategie, które pozwalają zamienić intencje zakupowe klientów w konkretne działania.

Autorzy, opierając się na analizie ponad 2,5 miliona rozmów sprzedażowych z różnych branż:

·odkrywają, jak eliminować kluczową barierę w sprzedaży

·obalają mity funkcjonujące od lat w sprzedaży

·ujawniają zaskakującą prawdę, którą rozumieją skuteczni przedstawiciele handlowi: aby przekonać niezdecydowanych klientów do podpisania umowy, trzeba pomóc im przezwyciężyć strach przed porażką.

Dowiedz się, co znaczy akronim JOLT, i poznaj ten niezastąpiony przewodnik dla handlowców, właścicieli firm i każdego, kto sprzedaje, aby sprawniej i bez frustracji finalizować transakcje.

Matthew Dixon – autor przełomowej książki Sprzedawaj jak Challenger, która zmieniła podejście firm do budowania relacji z klientami.Jeden z najbardziej wpływowych ekspertów w świecie sprzedaży i obsługi klienta.

Gdzie kupić książkę, ebook, audiobook? Epub, Mobi, PDF, MP3

Jeśli wydaje ci się, że największym wyzwaniem w sprzedaży jest odmowa – masz rację !Wydaje ci się!

„Muszę to przemyśleć” – to najgorsze słowa, jakie można usłyszeć w sprzedaży. Niezdecydowanie kupującego przeciąga proces sprzedaży w nieskończoność.

Co stoi za niezdecydowaniem klientów? Obawa przed podjęciem złej decyzji.

W książce Efekt JOLT Matthew Dixon i Ted McKenna przedstawiają skuteczne strategie, które pozwalają zamienić intencje zakupowe klientów w konkretne działania.

Autorzy, opierając się na analizie ponad 2,5 miliona rozmów sprzedażowych z różnych branż:

·odkrywają, jak eliminować kluczową barierę w sprzedaży

·obalają mity funkcjonujące od lat w sprzedaży

·ujawniają zaskakującą prawdę, którą rozumieją skuteczni przedstawiciele handlowi: aby przekonać niezdecydowanych klientów do podpisania umowy, trzeba pomóc im przezwyciężyć strach przed porażką.

Dowiedz się, co znaczy akronim JOLT, i poznaj ten niezastąpiony przewodnik dla handlowców, właścicieli firm i każdego, kto sprzedaje, aby sprawniej i bez frustracji finalizować transakcje.

Matthew Dixon – autor przełomowej książki Sprzedawaj jak Challenger, która zmieniła podejście firm do budowania relacji z klientami. Jeden z najbardziej wpływowych ekspertów w świecie sprzedaży i obsługi klienta. Współzałożyciel DCM Insights, doradza globalnym liderom, a jego analizy publikują m.in. „Harvard Business Review”.

Ted McKenna – ekspert od sprzedaży i zachowań klientów, który łączy badania naukowe z praktyką. Współzałożyciel DCM Insights, współautor analiz dla „Harvard Business Review”. Pracował na kluczowych stanowiskach w Tethr, Russell Reynolds i CEB (obecnie Gartner). Specjalizuje się w wykorzystaniu AI i analizy danych konwersacyjnych do zrozumienia, jak naprawdę myślą i decydują klienci.

Dodatkowe informacje

Biznes
1 stycznia 2025
240
Efekt JOLT w sprzedaży. Jak najlepsi przezwyciężają niezdecydowanie klientów
Małgorzata Małecka
978-83-8231-609-4
pl
Miękka ze skrzydełkami
1

Komentarze i rencenzje

Brak ocen, komentarzy i recenzji.

Chcesz dodać komentarz lub ocenę?

Aby dodawać komentarze i oceny, musisz być zalogowany.