Dwujęzyczność migowo-pisana dzieci głuchych. Komunikacja i procesy poznawcze
Autor: Justyna Kotowska
Wydawca: Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego w Krakowie
W książce postanowiono spojrzeć przez pryzmat dwujęzyczności ma dwa aspekty funkcjonowania dzieci głuchych, czyli na komunikację i procesy poznawcze. Oba te obszary są interesujące zarówno z punktu widzenia naukowca zajmującego się głuchotą, jak i z perspektywy praktyka (np.
W książce postanowiono spojrzeć przez pryzmat dwujęzyczności ma dwa aspekty funkcjonowania dzieci głuchych, czyli na komunikację i procesy poznawcze. Oba te obszary są interesujące zarówno z punktu widzenia naukowca zajmującego się głuchotą, jak i z perspektywy praktyka (np. nauczyciela, psychologa, wychowawcy) pracującego z osobami z ubytkiem słuchu.
Dodatkowe informacje
Komentarze i rencenzje
Brak ocen, komentarzy i recenzji.
Chcesz dodać komentarz lub ocenę?
Aby dodawać komentarze i oceny, musisz być zalogowany.