Dobroczynność jako element nowoczesnej strategii marketingowej

Dobroczynność jako element nowoczesnej strategii marketingowej

Autor: Katarzyna Konefał

Wydawca: Novae Res

Wykorzystaj potencjał swojej firmy i twórz lepszą przyszłość!

Czy Ty i Twoi pracownicy możecie stać się superbohaterami?
Tak!Dzięki strategii CSR (Corporate Social Responsibility) to możliwe!

W książce „Dobroczynność jako element nowoczesnej strategii marketingowej” znajdziesz innowacyjne sposoby na to, by współpraca z organizacjami pozarządowymi przyniosła Twojej firmie wymierne korzyści – zarówno społeczne, jak i biznesowe.Poznasz sprawdzone metody angażowania pracowników w działania charytatywne, budowania silnej kultury organizacyjnej oraz tworzenia kampanii wzmacniających wizerunek marki.

Ten poradnik to nie tylko przewodnik po CSR – to także klucz do budowania firm, które realnie wpływają na otoczenie.

Gdzie kupić książkę, ebook, audiobook? Epub, Mobi, PDF, MP3

Wykorzystaj potencjał swojej firmy i twórz lepszą przyszłość!

Czy Ty i Twoi pracownicy możecie stać się superbohaterami?
Tak! Dzięki strategii CSR (Corporate Social Responsibility) to możliwe!

W książce „Dobroczynność jako element nowoczesnej strategii marketingowej” znajdziesz innowacyjne sposoby na to, by współpraca z organizacjami pozarządowymi przyniosła Twojej firmie wymierne korzyści – zarówno społeczne, jak i biznesowe. Poznasz sprawdzone metody angażowania pracowników w działania charytatywne, budowania silnej kultury organizacyjnej oraz tworzenia kampanii wzmacniających wizerunek marki.

Ten poradnik to nie tylko przewodnik po CSR – to także klucz do budowania firm, które realnie wpływają na otoczenie.

Dodatkowe informacje

Zarządzanie
1 stycznia 2025
80
Dobroczynność jako element nowoczesnej strategii marketingowej
978-83-8373-829-1
pl
Miękka
1

Komentarze i rencenzje

Brak ocen, komentarzy i recenzji.

Chcesz dodać komentarz lub ocenę?

Aby dodawać komentarze i oceny, musisz być zalogowany.