Diagnoza rozwoju dziecka przedszkolnego przed rozpoczęciem nauki w szkole. Karty Pracy

Diagnoza rozwoju dziecka przedszkolnego przed rozpoczęciem nauki w szkole. Karty Pracy

Autorzy: Alicja Tanajewska , Renata Naprawa , Dorota Kołodziejska

Wydawca: Harmonia


Publikacja umożliwi przeprowadzenie diagnozy rozwoju dziecka przedszkolnego przed rozpoczęciem nauki w szkole.
W teczce znajdują się karty pracy przeznaczone dla dzieci oraz instrukcja i tabela z punktacją dla nauczyciela.
Publikacja z pewnością będzie pomocna w codziennej pracy:
• nauczycieli przedszkoli i oddziałów przedszkolnych w szkołach uczących dzieci pięcio- lub sześcioletnie;
• nauczycieli specjalistów: terapeutów, logopedów, oligofrenopedagogów;
• pedagogów, psychologów.

Może być w pełni wykorzystana podczas tworzenia:
• programu zajęć korekcyjno-kompensacyjnych;
• programu zajęć dydaktyczno-wyrównawczych;
• indywidualnego programu wspomagania i korygowania rozwoju dziecka pięcio-, sześcioletniego;
• zakresu dostosowania wymagań edukacyjnych wynikających z programu nauczania wychowania przedszkolnego do indywidualnych potrzeb rozwojowych i edukacyjnych oraz możliwości psychofizycznych dziecka;
• planu działań wspierających.

Niniejsza publikacja umożliwi nauczycielom:
• dokonanie diagnozy skali gotowości rozwoju dziecka oraz określenie stopnia opanowania danej umiejętności z zakresu: rozwoju społecznego, rozwoju umysłowego, umiejętności szkolnych oraz sprawności motorycznej;
• ułatwi przekazanie rodzicom informacji o gotowości dziecka do podjęcia nauki w szkole podstawowej według określonego wzoru, aby mogli je w osiąganiu tej gotowości, odpowiednio do potrzeb, wspomagać.

Gdzie kupić książkę, ebook, audiobook? Epub, Mobi, PDF, MP3

Publikacja umożliwi przeprowadzenie diagnozy rozwoju dziecka przedszkolnego przed rozpoczęciem nauki w szkole.
W teczce znajdują się karty pracy przeznaczone dla dzieci oraz instrukcja i tabela z punktacją dla nauczyciela.
Publikacja z pewnością będzie pomocna w codziennej pracy:
• nauczycieli przedszkoli i oddziałów przedszkolnych w szkołach uczących dzieci pięcio- lub sześcioletnie;
• nauczycieli specjalistów: terapeutów, logopedów, oligofrenopedagogów;
• pedagogów, psychologów.

Może być w pełni wykorzystana podczas tworzenia:
• programu zajęć korekcyjno-kompensacyjnych;
• programu zajęć dydaktyczno-wyrównawczych;
• indywidualnego programu wspomagania i korygowania rozwoju dziecka pięcio-, sześcioletniego;
• zakresu dostosowania wymagań edukacyjnych wynikających z programu nauczania wychowania przedszkolnego do indywidualnych potrzeb rozwojowych i edukacyjnych oraz możliwości psychofizycznych dziecka;
• planu działań wspierających.

Niniejsza publikacja umożliwi nauczycielom:
• dokonanie diagnozy skali gotowości rozwoju dziecka oraz określenie stopnia opanowania danej umiejętności z zakresu: rozwoju społecznego, rozwoju umysłowego, umiejętności szkolnych oraz sprawności motorycznej;
• ułatwi przekazanie rodzicom informacji o gotowości dziecka do podjęcia nauki w szkole podstawowej według określonego wzoru, aby mogli je w osiąganiu tej gotowości, odpowiednio do potrzeb, wspomagać.

Dodatkowe informacje

1 stycznia 2014
71
Diagnoza rozwoju dziecka przedszkolnego przed rozpoczęciem nauki w szkole. Karty Pracy
978-83-7134-736-8
Miękka
1

Komentarze i rencenzje

Brak ocen, komentarzy i recenzji.

Chcesz dodać komentarz lub ocenę?

Aby dodawać komentarze i oceny, musisz być zalogowany.