Content marketing, współczesny poradnik po marketingu treści

Content marketing, współczesny poradnik po marketingu treści

Autorzy: Wojciech Szymański , Magdalena Tobiasz

Wydawca: Newsline

Content marketing jest swego rodzaju fenomenem, a jego popularność nieustannie rośnie na całym świecie. Duże i małe firmy prześcigają się (często za pomocą zatrudnianych agencji kreatywnych) w przygotowywaniu wartościowych i angażujących treści, mających pozyskać uwagę konsumenta ? zainteresować go, skłonić do podjęcia kontaktu z marką i przekonać do niej.

Gdzie kupić książkę, ebook, audiobook? Epub, Mobi, PDF, MP3

Content marketing jest swego rodzaju fenomenem, a jego popularność nieustannie rośnie na całym świecie. Duże i małe firmy prześcigają się (często za pomocą zatrudnianych agencji kreatywnych) w przygotowywaniu wartościowych i angażujących treści, mających pozyskać uwagę konsumenta ? zainteresować go, skłonić do podjęcia kontaktu z marką i przekonać do niej. Zadanie to jest jednak coraz trudniejsze, biorąc na wzgląd dynamiczną konkurencję i rosnące ryzyko wtórności realizowanych pomysłów.

Obecnie o content marketingu mówi się bardzo dużo. Są różne szkoły, techniki, narzędzia i możliwości. A w związku z tym ciężko się dziwić, że narastają wokół niego pewne niejasności i mity. Nadszedł czas na uporządkowanie całej wiedzy. Tego niełatwego zadania podjęli się Magdalena Tobiasz i Wojciech Szymański ? dwójka wybitnych, e-marketingowych specjalistów, czujnych obserwatorów współczesności i wieloletnich praktyków w branży.

Na niemal 200 stronach wydajnej niedawno książki ? ?Content marketing, współczesny poradnik po marketingu treści? ? rozwiewają mity, wyjaśniają wątpliwości, dzielą się własnymi przemyśleniami, a przede wszystkim porządkują ogrom wiedzy i podpowiadają jak wykorzystać potencjał CM.

Ta książka to ogrom wiedzy. To pozycja obowiązkowa nie tylko dla osób z branży, ale każdego kto wiąże przyszłość swojego biznesu z obecnością w sieci lub po prostu chce poznać sekret marketingu treści.

Dodatkowe informacje

1 stycznia 2016
204
Content marketing, współczesny poradnik po marketingu treści
9788393882731

Komentarze i rencenzje

Brak ocen, komentarzy i recenzji.

Chcesz dodać komentarz lub ocenę?

Aby dodawać komentarze i oceny, musisz być zalogowany.