Biznesowy geniusz Taylor Swift

Biznesowy geniusz Taylor Swift

Autor: Kevin Evers

Wydawca: MT Biznes

Ta książka łączy lekkość biografii z precyzją analizy.Kevin Evers, wieloletni redaktor „Harvard Business Review”, przedstawia Taylor Swift nie jako popową gwiazdę, lecz świadomą architektkę własnego imperium – której decyzje warto analizować tak samo uważnie jak posunięcia Jobsa, Bezosa czy Muska.

Biznesowy geniusz Taylor Swift to studium przypadku dla tych, którzy chcą zrozumieć, jak budować wartość w branży opornej na zmianę, jak projektować ofertę dopasowaną do odbiorcy, reagować na kryzysy bez utraty zaufania i wprowadzać innowacje wtedy, gdy inni się wycofują.

Autor pokazuje m.in.:

  • w jaki sposób Taylor Swift przewidziała zmiany w modelu dystrybucji muzyki, zanim zrobiły to wytwórnie,
  • jak stworzyła bezpośredni kanał komunikacji z fanami z pominięciem pośredników,
  • dlaczego przejęcie praw do katalogu swoich utworów było strategiczną decyzją biznesową,
  • jak piosenkarka precyzyjnie dostosowuje ofertę produktową do segmentów odbiorców,
  • w jaki sposób zarządza reputacją, nie oddając narracji mediom.

Oto rzeczowa analiza oparta na narzędziach, które stosują liderzy rynkowi.Żadnego efektu halo – tylko decyzje, działania i ich konsekwencje.

Propozycja dla wszystkich, którzy chcą zobaczyć, jak wygląda skuteczna strategia w praktyce.

Kevin Evers jest starszym redaktorem w „ Harvard Business Review”.Z pasją do kształtowania przełomowych badań i promowania pionierskich idei redagował bestsellery i nagradzane książki – m.in. na temat wysokiej wydajności, kreatywności, innowacji, cyfrowych zakłóceń, marketingu i strategii.

Gdzie kupić książkę, ebook, audiobook? Epub, Mobi, PDF, MP3

Ta książka łączy lekkość biografii z precyzją analizy. Kevin Evers, wieloletni redaktor „Harvard Business Review”, przedstawia Taylor Swift nie jako popową gwiazdę, lecz świadomą architektkę własnego imperium – której decyzje warto analizować tak samo uważnie jak posunięcia Jobsa, Bezosa czy Muska.

Biznesowy geniusz Taylor Swift to studium przypadku dla tych, którzy chcą zrozumieć, jak budować wartość w branży opornej na zmianę, jak projektować ofertę dopasowaną do odbiorcy, reagować na kryzysy bez utraty zaufania i wprowadzać innowacje wtedy, gdy inni się wycofują.

Autor pokazuje m.in.:

  • w jaki sposób Taylor Swift przewidziała zmiany w modelu dystrybucji muzyki, zanim zrobiły to wytwórnie,
  • jak stworzyła bezpośredni kanał komunikacji z fanami z pominięciem pośredników,
  • dlaczego przejęcie praw do katalogu swoich utworów było strategiczną decyzją biznesową,
  • jak piosenkarka precyzyjnie dostosowuje ofertę produktową do segmentów odbiorców,
  • w jaki sposób zarządza reputacją, nie oddając narracji mediom.

Oto rzeczowa analiza oparta na narzędziach, które stosują liderzy rynkowi. Żadnego efektu halo – tylko decyzje, działania i ich konsekwencje.

Propozycja dla wszystkich, którzy chcą zobaczyć, jak wygląda skuteczna strategia w praktyce.

Kevin Evers jest starszym redaktorem w „ Harvard Business Review”. Z pasją do kształtowania przełomowych badań i promowania pionierskich idei redagował bestsellery i nagradzane książki – m.in. na temat wysokiej wydajności, kreatywności, innowacji, cyfrowych zakłóceń, marketingu i strategii. Pisał również popularne artykuły na temat nauki o mózgu, hollywoodzkich przebojów kinowych, sztuki perswazji oraz nieprzewidywalności sukcesu.

Dodatkowe informacje

Zarządzanie
1 stycznia 2025
384
Biznesowy geniusz Taylor Swift
Dorota Gasper
978-83-8231-677-3
pl
Miękka ze skrzydełkami
1

Komentarze i rencenzje

Brak ocen, komentarzy i recenzji.

Chcesz dodać komentarz lub ocenę?

Aby dodawać komentarze i oceny, musisz być zalogowany.