B2B E-commerce. Podręcznik menedżera

B2B E-commerce. Podręcznik menedżera

Autorzy: Justyna Skorupska , Piotr Truszkowski

Wydawca: PWN

Jakie są najskuteczniejsze sposoby na pozyskanie uwagi cyfrowego klienta biznesowego? Jak podejść do tworzenia nowoczesnej komunikacji marketingowej w kanałach internetowych w segmencie B2B? Jak efektywnie zarządzać projektami e-commerce u producenta, czy dystrybutora? W jaki sposób zbudować i zintegrować dział e-commerce w strukturach firmy? Czym jest omnichannel w B2B? Co robić, by zminimalizować ryzyko cyberataków w e-commerce? Na te i inne pytania znajdziesz odpowiedź w tej wyjątkowo aktualnej i potrzebnej biznesowi książce.

Gdzie kupić książkę, ebook, audiobook? Epub, Mobi, PDF, MP3
  • Jakie są najskuteczniejsze sposoby na pozyskanie uwagi cyfrowego klienta biznesowego?
  • Jak podejść do tworzenia nowoczesnej komunikacji marketingowej w kanałach internetowych w segmencie B2B?
  • Jak efektywnie zarządzać projektami e-commerce u producenta, czy dystrybutora?
  • W jaki sposób zbudować i zintegrować dział e-commerce w strukturach firmy?
  • Czym jest omnichannel w B2B?
  • Co robić, by zminimalizować ryzyko cyberataków w e-commerce?

Na te i inne pytania znajdziesz odpowiedź w tej wyjątkowo aktualnej i potrzebnej biznesowi książce. B2B e-commerce to obecnie jedna z najbardziej dynamicznie rozwijających się gałęzi gospodarki. Klienci biznesowi, podobnie jak indywidualni, oczekują ułatwień, wygody, prostoty, elastyczności i możliwości robienia zakupów w trybie 24/7.

W publikacji swoją wiedzą i doświadczeniem dzielą się praktycy, eksperci e-Izby. Omawiają wszystkie kluczowe obszary potrzebne przy wdrażaniu i optymalizacji strategii transformacji cyfrowej.

Jest to niezbędne źródło wiedzy dla każdego, kto jest związany z branżą handlu internetowego. Książka jest szczególnie przydatna dla menedżerów, właścicieli firm oraz pracowników działów e-commerce i działów marketingu.

Dodatkowe informacje

Marketing
1 stycznia 2023
168
B2B E-commerce. Podręcznik menedżera
978-83-01-23104-0
Marketing PWN
Miękka
1

Komentarze i rencenzje

Brak ocen, komentarzy i recenzji.

Chcesz dodać komentarz lub ocenę?

Aby dodawać komentarze i oceny, musisz być zalogowany.