Arkusze monitoringu i karty pracy do diagnozy rozwoju ucznia z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym i znacznym część 4

Arkusze monitoringu i karty pracy do diagnozy rozwoju ucznia z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym i znacznym część 4

Autorzy: Renata Naprawa , Alicja Tanajewska

Wydawca: Harmonia podręczniki

Zestaw zawiera kompleksowe narzędzie do diagnozy rozwoju ucznia z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym i znacznym, na które składają się arkusze monitoringu i karty pracy. Arkusze umożliwiają: - dokonanie diagnozy skali rozwoju ucznia - określenie poziomu opanowania wiedzy i umiejętności opisanych w podstawie programowej - ocenę postępu oczekiwanych osiągnięć i ujawniających się trudności w zakresie rozwoju i opanowania umiejętności: samoobsługowych, społecznych, komunikacji werbalnej, niewerbalnej, przygotowania do nauki pisania i czytania, motoryki małej i dużej, elementarnych umiejętności matematycznych, edukacji przyrodniczej, muzyki z rytmiką, plastyki, techniki, wychowania fizycznego.

Gdzie kupić książkę, ebook, audiobook? Epub, Mobi, PDF, MP3

Zestaw zawiera kompleksowe narzędzie do diagnozy rozwoju ucznia z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym i znacznym, na które składają się arkusze monitoringu i karty pracy.

Arkusze umożliwiają:

- dokonanie diagnozy skali rozwoju ucznia

- określenie poziomu opanowania wiedzy i umiejętności opisanych w podstawie programowej

- ocenę postępu oczekiwanych osiągnięć i ujawniających się trudności w zakresie rozwoju i opanowania umiejętności: samoobsługowych, społecznych, komunikacji werbalnej, niewerbalnej, przygotowania do nauki pisania i czytania, motoryki małej i dużej, elementarnych umiejętności matematycznych, edukacji przyrodniczej, muzyki z rytmiką, plastyki, techniki, wychowania fizycznego.

Pracę z kartami ułatwia dołączony ramowy program edukacyjno-terapeutyczny dla dzieci i młodzieży z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym i znacznym.

Czwarta część zestawu odnosi się do następujących działów podstawy programowej z obszaru „Ja i otoczenie”:

9. Ja jako konsument

10. Ja w świecie techniki

11. Ja w świecie technologii informacyjnej

12. Ja w bezpiecznym świecie

13. Ja w świecie kultury i rozrywki

14. Mój czas wolny

15. Będę dorosły.

Dodatkowe informacje

1 stycznia 2022
85
Arkusze monitoringu i karty pracy do diagnozy rozwoju ucznia z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym i znacznym część 4
978-83-8309-106-8
Miękka
1

Komentarze i rencenzje

Brak ocen, komentarzy i recenzji.

Chcesz dodać komentarz lub ocenę?

Aby dodawać komentarze i oceny, musisz być zalogowany.