Wywieranie wrażenia. Strategie autoprezentacji

Wywieranie wrażenia. Strategie autoprezentacji

Autor: Mark Leary

Wydawca: Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne

Dzięki książce Wywieranie wrażenia poznasz: ? różnorodne taktyki autoprezentacyjne, ? motywacje leżące u podstaw autoprezentacji, ? społeczny i kulturowy kontekst zachowań autoprezentacyjnych, a także ich konsekwencje. Człowiek inaczej zachowuje się wówczas, gdy nikt go nie obserwuje, a inaczej, gdy świadkami jego zachowań są inni ludzie.

Gdzie kupić książkę, ebook, audiobook? Epub, Mobi, PDF, MP3

Dzięki książce Wywieranie wrażenia poznasz:
? różnorodne taktyki autoprezentacyjne,
? motywacje leżące u podstaw autoprezentacji,
? społeczny i kulturowy kontekst zachowań autoprezentacyjnych, a także ich konsekwencje.

Człowiek inaczej zachowuje się wówczas, gdy nikt go nie obserwuje, a inaczej, gdy świadkami jego zachowań są inni ludzie. Choć twierdzenie to wydaje się oczywiste, psychologia stosunkowo długo nie interesowała się tym, dlaczego właściwie taka różnica występuje, jakie czynniki ją potęgują i jakie są jej konsekwencje.
Książka Marka Leary?ego poświęcona jest właśnie tym zagadnieniom. Autor ? znany psycholog społeczny i jeden z najwybitniejszych specjalistów w zakresie autoprezentacji ? w systematyczny sposób omawia problematykę związaną z wywieraniem wrażenia na innych. Czyni to w sposób nadzwyczaj kompetentny, a zarazem przystępny, toteż po tę publikację sięgną nie tylko psychologowie.

Dodatkowe informacje

Psychologia
17 lutego 2017
272
Wywieranie wrażenia. Strategie autoprezentacji
Anna Kacmajor, Magdalena Kacmajor et al.
9788374896795

Komentarze i rencenzje

Brak ocen, komentarzy i recenzji.

Chcesz dodać komentarz lub ocenę?

Aby dodawać komentarze i oceny, musisz być zalogowany.